|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۸۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸
همسایگان این مغازه با دیدن آتش‌سوزی در داخل این آرایشگاه با شکستن درب ورودی وارد این مکان شدند و همزمان با رسیدن ماموران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن نسبت به مهار آتش اقدام و حریق مهار شد.
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک آرایشگاه زنانه در این شهرستان به علت بی‌احتیاطی و استفاده نادرست از وسایل گرمایشی طعمه حریق شد.

رحمان احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه آتش‌سوزی امروز در یک آرایشگاه زنانه واقع در منطقه کوی زیبا ایستگاه ۶ اتفاق افتاد که ماموران آتش‌نشانی به محض اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: همسایگان این مغازه با دیدن آتش‌سوزی در داخل این آرایشگاه با شکستن درب ورودی وارد این مکان شدند و همزمان با رسیدن ماموران آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن نسبت به مهار آتش اقدام و حریق مهار شد.

احمدی اضافه کرد: این آتش سوزی خسارات جانی درپی نداشت اما  تجهیزات و وسایل داخل آن بر اثر آتش‌سوزی تخریب و آسیب دیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: با بررسی موضوع مشخص شد این حادثه به دلیل استفاده طولانی از شلنگ بخاری گازسوز و مستهلک شدن آن بر اثر حرارت پشت بخاری روی داده است.

احمدی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و لکه‌گیری به این عملیات پایان دادند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۶۶۰ ماموریت امداد و نجات توسط آتش‌نشانی مهاباد انجام شده است، گفت: ۸۰ درصد عملیات انجام شده مربوط به حوادث آتش‌سوزی از جمله ۲۷ مورد اطفای حریق منازل، ۶ مورد اماکن اداری، ۱۶ مورد اماکن صنعتی و چهر مورد باغات بوده است.

سازمان آتش‌نشانی در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین