|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۲۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
زحمت زیادی برای حضور در این رقابت‌ها کشیده بودم و هدفم بالاتر از کسب مدال برنز بود، اما متاسفانه روی یک اشتباه خنده‌دار خودم و اینکه فکر می‌کردم مسابقه تمام شده است، کشتی را به پرویز هادی واگذار کردم، اما در دیدار رده بندی حریف ارمنی را شکست داده و برنز گرفتم.
 سنگین وزن کشتی آزاد ایران با بیان اینکه هدفش کسب مدالی خوشرنگتر از برنز در جام تختی بوده است، گفت: کشتی من با پرویز هادی پر حرف و حدیث بود و داوران می‌توانستند به من امتیاز دهند.

به گزارش ایسنا، یدالله محبی درباره کسب مدال برنز مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه اظهار کرد: خدا را شکر موفق به کسب مدال شدم و دست خالی نماندم. مدعیان داخلی سنگین وزن در این مسابقات کشتی گرفتند و شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.

وی ادامه داد: زحمت زیادی برای حضور در این رقابت‌ها کشیده بودم و هدفم بالاتر از کسب مدال برنز بود، اما متاسفانه روی یک اشتباه خنده‌دار خودم و اینکه فکر می‌کردم مسابقه تمام شده است، کشتی را به پرویز هادی واگذار کردم، اما در دیدار رده بندی حریف ارمنی را شکست داده و برنز گرفتم.

محبی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با این نتیجه عملا شانس حضور در المپیک را از دست داده باشد، عنوان کرد: کشتی من با پرویز هادی پر حرف و حدیث بود و داوران می‌توانستند به من امتیاز دهند. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد مطیع هستم، اما اگر یک فرصت دیگر برای انتخابی داده شود قول می‌دهم پشیمان نشوند و نتیجه خوبی بگیرم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین