|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
باید برای مردم تصمیم درست گرفته شود. ما دیگر چه کنیم. زجر زیادی کشیدیم تا تیم در بهترین شرایط قرار گیرد. ما بهترین فوتبال را ارائه می‌دادیم و مگر می‌شود در این شرایط مربی را از ما بگیرند. این شرایط قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند. مدیرعامل در استقلال تعطیل بود.
  کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط این روزهای استقلال افتضاح مدیریتی است و (آندره‌آ) استراماچونی فکر کرد در استقلال او را دست می‌اندازند.

وریا غفوری پس از تساوی ۲ بر ۲ استقال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر با اشاره به اتفاقات اخیر در این تیم اظهار داشت: در حال حاضر بهترین زمان است تا افتضاح مدیریتی را در تیم توضیح دهم. در این مدت همه ما خیلی اذیت شدیم. استرا بارها با ما جلسه گذاشت. او فکر می‌کرد در باشگاه او را دست می‌اندازند. همان حس به ما هم دست داده بود. انقدر به او وعده سرخرمن دادند که کار به اینجا رسید. خیلی واضح است که مشکل کجا بود. اگر مشکل تحریم بود روز اول در هنگام عقد قرارداد شرایط را با او طی می‌کردید. در هر صورت باید پول این مربی را پرداخت می‌کردید. نمی‌توان از زیر بار این افتضاح مدیریتی در رفت و مدیران باید پاسخگو باشند.

وی افزود:‌ هواداران ما صاحبان اصلی تیم بوده و آنها چندین ماه است که خواهان رفتن (امیرحسین) فتحی هستند. چرا مسوولان صدای هواداران را نمی‌شنوند. باید برای مردم تصمیم درست گرفته شود. ما دیگر چه کنیم. زجر زیادی کشیدیم تا تیم در بهترین شرایط قرار گیرد. ما بهترین فوتبال را ارائه می‌دادیم و مگر می‌شود در این شرایط مربی را از ما بگیرند. این شرایط قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند. مدیرعامل در استقلال تعطیل بود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد جلسه شب گذشته اضافه کرد: آقایان با کت و شلوار و پالتو آمدند و مشکلات وجود نداشت. مانند سایر پرونده‌ها که به فیفا می‌رود و همه را می‌بازند. آخر هم باید ۲ سه برابر پول بدهیم و جریمه شویم. حق به جانب هم صحبت می‌کنند.

غفوری در مورد رفتن استراماچونی اضافه کرد: او برای ما زحمت کشید. حق با او بود چرا که مشکلات وجود داشت اما از او هم ناراحت هستیم. او می‌توانست صبر کند و نیم فصل برود. این هوادار آیا ارزش نداشت؟ او شرایط کشور ما را می‌دانست. هوادار با جیب خالی به ورزشگاه آمد و استادیوم آزادی را برای او آبی کرد. در این شرایط در احترام به هواداران باید تا نیم فصل صبر می‌کرد. استراماچونی این شرایط را درک نکرد.

وی خاطرنشان کرد: من این را به هوادار بگویم که گفتند بازی نکنیم. این استقلال است که بزرگ است. ما چاره‌ای جز جنگیدن نداریم. باید با سو مدیریت و ناملایمتی‌ها بجنگیم. فقط در زمین تیم ما یک‌دست است. برای پرداخت پول به استراماچونی تحریم بودیم. آیا برای پرداخت پول بازیکنان هم تحریم هستید؟ نمی‌توانستید پول بازیکنان را بدهید؟ فقط مدیریت بهانه آوردن بلد است.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه آیا او ترکیب تیم را در بازی امروز چیده بود، اضافه کرد: من ترکیب تیم را نچشیدم. در مورد تعویض هم باید بگویم که میلیچ به من گفت که پایش درد می‌کند و بگویید یک نفر آماده باشد. هنگام تعویض اما او گفت می‌تواند ادامه دهد و من هم این موضوع را به نیمکت انتقال دادم. نه سرمربی بودم و نه کاره‌ای هستم. ترکیب امروز را مانند بازی‌های قبل چیدیم و با سبک استراماچونی بازی کردیم. در یک بازی هم که دیاباته حضور نداشت آرش رضاوند در ترکیب بود که ما هم از آن روش الگوبرداری کردیم.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین