|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۸۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
در کمپ‌ها نیز شاهد رشد ۷۰ درصدی پذیرش بودیم که این کار نیز توسط بهزیستی انجام شده است. همچنین در مورد اتباع خارجی ظرف هفت ماهه نخست امسال ۹۱۴ نفر دستگیری داشتیم که ۸۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از رشد ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان تهران ظرف هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی هادی زاده در پایان جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: ظرف هفت ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه ۴۳ درصد رشد کشفیات داشتیم و ۳۹ هزار و ۲۲۱ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر انجام شده است.

وی افزود: همچنین در هفت ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد دستگیری‌ها را داشتیم به شکلی که ۱۹  و۵۶۲ نفر توسط پلیس در استان تهران دستگیر شدند. به این ترتیب اقدام پلیس ویژه بوده و قابل تقدیر است.

هادی زاده ادامه داد: در کمپ‌ها نیز شاهد رشد ۷۰ درصدی پذیرش بودیم که این کار نیز توسط بهزیستی انجام شده است. همچنین در مورد اتباع خارجی ظرف هفت ماهه نخست امسال ۹۱۴ نفر دستگیری داشتیم که ۸۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در تشریح فراوانی مواد کشف شده در سطح استان تهران گفت: بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با ۲۶ هزار و ۹۳۰ کیلوگرم بوده است. پس از آن نیز گرس با ۳۷۹۰ کیلوگرم، حشیش با ۳۳۳۷ کیلوگرم و مورفین با ۳۳۵۵ کیلوگرم در رتبه‌های بعدی قرار داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اینکه دستگیری‌های استان تهران ۲۷ درصد دستگیری‌های کل کشور را شامل می‌شود، افزود: بزرگترین دغدغه ما مواد محرک هستند. چرا که رفتارهای پرخطر و جرایم صورت گرفته از این افراد سر می‌زند. لذا برای ما دغدغه بزرگی محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین