|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
وزیر خارجه بحرین همچنین در همایش روسیه و جهان اسلامی در ۲۷ نوامبر شرکت خواهد کرد و در آن رئیس شورای عالی امور اسلامی بحرین حضور خواهد داشت و طی این همایش در مورد روابط میان روسیه و بحرین و نیز جهان اسلامی رایزنی خواهیم کرد. طرح‌های مشترکی نیز میان دو کشور در حال حاضر در زمینه‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد.
 سفیر بحرین در روسیه تاکید کرد که وزیر خارجه این کشور با همتای روس خود در مسکو به بررسی روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن و همچنین وضعیت سیاسی و تحولات منطقه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد عبدالرحمان الساعاتی، سفیر بحرین در روسیه اعلام کرد، خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه، وزیر خارجه این کشور در سفری رسمی و به دعوت سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه به مسکو سفر خواهد کرد و فردا (چهارشنبه) با همتای روس خود به بررسی روابط دوجانبه، راه‌های توسعه آن، وضعیت سیاسی منطقه و تحولات آن، روابط میان دو کشور و توسعه چشمگیر آن طی سال‌های اخیر بنا به دستورالعمل‌های حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواهد پرداخت.

الساعاتی در ادامه افزود: وزیر خارجه بحرین همچنین در همایش روسیه و جهان اسلامی در ۲۷ نوامبر شرکت خواهد کرد و در آن رئیس شورای عالی امور اسلامی بحرین حضور خواهد داشت و طی این همایش در مورد روابط میان روسیه و بحرین و نیز جهان اسلامی رایزنی خواهیم کرد. طرح‌های مشترکی نیز میان دو کشور در حال حاضر در زمینه‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد.

وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرد که لاوروف در مسکو با همتای بحرینی خود به بررسی مسائل مربوط به توسعه روابط دوجانبه خواهد پرداخت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین