|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
پیشتر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضاهای برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکر ی به حال این محل‌های تجمع کنیم.
  عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم باید اعتراضات احتمالی خود را به شیوه مسالمت آمیز مطرح کنند گفت: پیش‌تر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضاهای برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکری به حال این محل‌های تجمع کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که پیرو افزایش قیمت بنزین شاهد اعتراض از سوی اقشاری از مردم بوده‌ایم ، گفت: نرخ بنزین افزایش یافته و اعتراض و انتقادت  مردم در این زمینه را باید به رسمیت شناخت اما مردم نیز باید از شیوه‌های دموکراتیک اعتراض کنند.

وی با بیان این که من تا بامداد امروز در کنار زحمت کشان منطقه 5 بودم  که شاهد رفع خسارات و اتفاقات ناشی از سوء اعتراض بودند گفت: باید بگویم این سرمایه‌های شهر هستند و در حالی که ما در شرایط دشواری قرار داریم که  نمی‌توانیم اتوبوس نو داشته باشیم چرا سرمایه‌های شهر تخریب می شوند.

نظری با بیان این که اتفاقات این گونه به هیچ وجه نمی تواند به نفع مردم باشد و مردم باید اعتراضات احتمالی خود را به شیوه مسالمت آمیز مطرح کنند گفت: پیشتر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضاهای برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکر ی به حال این محل‌های تجمع کنیم.

وی همچنین در مورد بارش برف روز گذشته با بیان این که از دو هفته قبل شهرداری می‌دانست که قرار است برف ببارد گفت: اما در برخی از مناطق تمهیدات به خوبی اندیشیده نشده بود و به همین دلیل هم مقابله خوبی با برف صورت نگرفت.

این عضو شورای شهر تهران در خاتمه همچنین عنوان کرد: صدا و سیما غیرمنصفانه به شهرداری تاخت و این در حالی بود که قریب به اتفاق مناطق عملکرد خوبی داشتند اما شهردار باید درجای خود برای شهرداران و مناطقی که عملکرد خوبی نداشتند فکری کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین