|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در 26 رسته در بخش دفاعی، تجهیزات لازم را دارد و خودش تولیدکننده این تجهیزات است.
 فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تغییرات این نیرو گفت: یکان‌های نیروی زمینی ارتش با توجه به تغییراتی که در ماهیت آن‌ها بوجود آمده است، آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 188 زرهی زاهدان گفت: ارتش در سیستان و بلوچستان یک لشکر زرهی قدرتمند، قوی و خوش‌نام دارد که در دفاع مقدس حماسه آفرین بوده است. تامین امنیت مرزهای کشور یکی از اقدامات این لشکر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یاداور شد: یکان‌های نیروی زمینی ارتش با توجه به تغییراتی که در ماهیت آن‌ها بوجود آمده است، آمادگی بیشتری برای مقابله با تهدیدهای دشمنان دارند.

وی با اشاره به تغییرات نیروی زمینی ارتش افزود: اکنون یگان‌های نیروی زمینی به سه دسته متحرک هجومی، واکنش سریع و تخصصی و حرفه‌ای تقسیم شدند و شاکله نیروی زمینی ارتش را تشکیل می‌دهند و آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در 26 رسته در بخش دفاعی، تجهیزات لازم را دارد و خودش تولیدکننده این تجهیزات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را، استحکام و وحدت بین اقوام ایرانی عنوان کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین