|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
جو تیم بسیار خوب و صمیمی است، بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و با اتحاد و همدلی کار می‌کنند. من فکر می‌کنم این شرایط می‌تواند عامل موفقیت تیم باشد. خوشحالیم که بازی‌های خوب و مفیدی برای تیم در نظر گرفته شده، ازبکستان، استرالیا، اندونزی و قطر. همچنین حریفان دیگری هم در پیش خواهیم داشت.
 مدافع تیم فوتبال امید ایران گفت: اندونزی حریف کوچکی نیست و به طور حتم برای بازی مقابل ایران انگیزه زیادی خواهند داشت.

علیرضا آرتا، مدافع تیم فوتبال امید ایران درباره بازی با اندونزی اظهار داشت:خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم. اردوی تیم در تهران آغاز شد، رفته رفته با ورود نفرات ترکیب تیم تکمیل شد و بعد از آن به اندونزی سفر کردیم. در اینجا ۲بازی انجام می‌دهیم و بعد از آن برای مسابقه با قطر در دوحه آماده می‌شویم. انگیزه زیادی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داریم چرا که باید توانایی خودمان را در همین بازی‌ها ثابت کنیم.

آرتا در ادامه افزود:جو تیم بسیار خوب و صمیمی است، بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و با اتحاد و همدلی کار می‌کنند. من فکر می‌کنم این شرایط می‌تواند عامل موفقیت تیم باشد. خوشحالیم که بازی‌های خوب و مفیدی برای تیم در نظر گرفته شده، ازبکستان، استرالیا، اندونزی و قطر. همچنین حریفان دیگری هم در پیش خواهیم داشت.

این بازیکن تیم امید تصریح کرد: اندونزی هم حریف کوچکی نیست و قطعا برای بازی مقابل ایران انگیزه زیادی خواهند داشت. هماهنگی فنی تیم ما در همین اردوها و بازی‌ها بیشتر می‌شود همچنین تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم چرا که قطعا در روحیه تیم تاثیرگذار است. امیدواریم همه این تلاش‌ها در نهایت موجب صعود به بازی های المپیک شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین