|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۸۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
دیروز دولت مصوباتی برای تامین تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای منازل کسانی که به طور کامل تخریب شده و در بخش کشاورزی خسارت دیدند، اعلام‌کرد، خوشبختانه دولت بسیار سریع وارد عمل شد.
  معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان این‌که زمستان در پیش است و باید بازسازی مناطق زلزله زده به طور سریع انجام شود، افزود: دولت با همت مردم و خیرین اقدامات لازم را انجام می دهد تا خانواده های ساکن در مناطق روستایی زلزله زده سامان یابند.

معصومه ابتکار در بازدید از روستای زلزله زده‌ی تیرشاب سراب، با بیان این‌که به عنوان نماینده‌ی دولت برای بررسی اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده‌ی آذربایجان شرقی، حضور یافته‌ام، گفت:  وقوع زلزله‌ در منطقه سراب و میانه، خسارت‌های جانی و مالی زیادی به هم وطنان وارد کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که دولت از همان ابتدا وارد عمل شد، گفت: از ابتدای حادثه مقامات محلی و نیروهای امدادی برای کمک رسانی در منطقه حاضر بودند و بلافاصله اقدامات ضروری برای کمک انجام شد.

 وی بیان کرد: دیروز دولت مصوباتی برای تامین تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای منازل کسانی که به طور کامل تخریب شده  و در بخش کشاورزی خسارت دیدند، اعلام‌کرد، خوشبختانه دولت بسیار سریع وارد عمل شد.

  وی بیان کرد: اقداماتی مانند تامین چادر تا حد زیادی در مناطق زلزله زده انجام شده و همچنان در حال اجرا است.آوار برداری نیز تاحدی انجام شده ولی مقداری زمان می‌برد، تدابیر  اولیه‌ جهت تامین نیاز خانوارها، زنان و کودکان مورد بررسی قرار گرفته و تامین می‌شود.

وی مهم‌ترین موضوع مناطق زلزله زده را مقاوم سازی خانه‌ها و مناطق مسکونی عنوان کرد و گفت: مناطق مسکونی در روستاها باید از استحکام کافی برخوردار باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین