|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۸۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
وقتی قهرمان جهان شدیم از فرودگاه تا میدان برای ما جمعیت آمد و هیچوقت محبت های مردم را فراموش نمی کنم. خودم را ایرانی می دانم و به آن افتخار می کنم و همیشه می گویم من یک بابلسری مازندرانی ایرانی هستم.
 چهره نامدار کشتی ایران و جهان گفت: بی مهری های زیادی به من شده اما وقتی محبت ها در مراسم تجلیل از خودم را دیدم این بی مهری ها را فراموش کردم.

به گزارش ایسنا، عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک در رشته کشتی آزاد در مراسم تجلیل از خود که در هتل ورزش توسط صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با سرودن بیت، "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد... ثبت است بر جریده عالم دوام ما"، گفت: به من بی مهری های زیادی طی سال های گذشته شده اما وقتی امروز می بینم اینجا انقدر با محبت از من استقبال شد این بی مهری ها را فراموش کردم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی قهرمان جهان شدیم از فرودگاه تا میدان برای ما جمعیت آمد و هیچوقت محبت های مردم را فراموش نمی کنم. خودم را ایرانی می دانم و به آن افتخار می کنم و همیشه می گویم من یک بابلسری مازندرانی ایرانی هستم.


وی در پایان شعری از سروده های خود خواند و گفت: تخلص من در شعر "گمنام" است.


همچنین تقی عسگری پیشکسوت شنا و شیرجه نیز در سخنانی با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: امیدوارم همه پیشکسوتان همیشه شاد و سلامت باشند. ما پیشکسوتان به برگزاری اینگونه مراسم نیاز داریم تا دور هم جمع شویم. از ریاست صندوق حمایت از قهرمانان تشکر می کنیم اما انتظار داریم برنامه های دیگری نیز از سوی صندوق اجرایی شود. تا زنده ام در خدمت ورزش ایران و جوانان خواهم بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین