|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۸۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
من به بانک مرکزی گفته‌ام گزارش این موضوع را اعلام کند. عده‌ای گفته‌اند ۱۸ میلیارد دلار گم شده است. یک عده آدمی که نه اخلاق می شناسند، نه ایمان دارند، نه منافع ملی را بلد هستند این حرف‌ها را زده‌اند، امروز بانک مرکزی ما این آمار را منتشر کرده است.
 رییس جمهور درباره سرنوشت ۱۸ میلیارد دلاری که گفته شده در دولت مفقود شده توضیح داد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی در بخشی از سخنرانی امروز خود در جمع مردم استان یزد با اشاره به اتهامات وارد شده به دولت در حوزه اقتصادی مبنی بر ناپیدا بودن سرنوشت ۱۸ میلیارد دلار اظهار کرد: من به بانک مرکزی گفته‌ام گزارش این موضوع را اعلام کند. عده‌ای گفته‌اند ۱۸ میلیارد دلار گم شده است. یک عده آدمی که نه اخلاق می شناسند، نه ایمان دارند، نه منافع ملی را بلد هستند این حرف‌ها را زده‌اند، امروز بانک مرکزی ما این آمار را منتشر کرده است.

رئیس جمهوری ادامه داد: از این مبلغی که گفته می‌شود ۷.۳ میلیارد دلار کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از جمله جو، ذرت، کنجاله و اقلام دارویی و پزشکی وارد کشور شده است. ۱۲ میلیارد دلار دیگر هم کالا به کشور وارد شده که لیست آنها مشخص است و همه آنها تسویه حساب شدند، یک میلیارد دلار  اختلاف حساب است که تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.البته این رقم از ۱۸ میلیارد دلاری که اشاره شد بیشتر است.

رئیس جمهور تاکید کرد: بدانید در این دولت یک ریال و یک دلار گم نخواهد شد. چنین موضوعی  در دوران دیگر بوده که میلیاردها گم شد و هنوز هم پیدا نشده است.  راه را اشتباه نرویم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین