|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۸۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرایند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به صورت الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

20 گروه ارزیابی و پرداخت خسارت سیار بیمه ایران، برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، شنبه 20 مهر عازم مناطق مرزی غرب و جنوب کشور و مسیر‌های منتهی به آن شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران، دکتر محمد رضایی سرپرست بیمه ایران در گفت و گویی در حاشیه آیین اعزام این گروه‌ها با عرض تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) گفت: برای خدمات رسانی بهتر به میلیون ها زائر کربلای معلی، این گروه‌های سیار برای کارشناسی و پرداخت خسارت تصادفات احتمالی در مسیر زائران اربعین و در مناطق مرزی شلمچه، چزابه، مهران و خسروی مستقر می‌شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه در خصوص میزان پرداخت خسارت هیچ محدودیتی برای گروه های اعزامی وجود ندارد، گفت: با توجه به اختیارات تامی که به کارشناسان اعزامی تفویض شده است، علاوه بر کاهش فرایند بررسی و برآورد زیان وارد شده، پرداخت خسارات به صورت الکترونیکی و در محل وقوع حادثه به حساب زیاندیدگان انجام خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: زائران در صورت بروز تصادف، می‌توانند با شماره ۰۹۶۶۸ تماس بگیرند تا نزدیک‌ترین گروه سیار به آن‌ها معرفی شود.

سرپرست بیمه ایران اضافه کرد: علاوه بر 20 اکیپ یاد شده، در پنج استان مدیران، کارشناسان و همکاران شرکت به خدمات رسانی مشغولند و زائران کربلا در صورت نیاز به هر گونه خدماتی می توانند مستقیم به شعبه های استانهای مرزی بیمه ایران مراجعه کنند.
 
در ادامه محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با اشاره به قرارداد منعقد شده با سازمان حج و زیارت، گفت: خدمات بیمه ایران به زائران اربعین امسال شامل سه بخش عمر، حوادث و درمان است.در بخش عمر پوشش بیمه ای برای فوت به هر علت تا سقف 40 میلیون تومان، در بخش حادثه، چنانچه حادئه منجر به فوت، نقص عضو و ازکار افتادگی باشد تا 240 میلیون تومان و در بخش درمان سرپایی تا 2 میلیون و 750 هزار تومان و درمان منجر به بستری تا 27 میلیون و 500 هزار تومان در تعهد بیمه ایران است.

سپس، خسرو حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استانها و شعب و دبیر ستاد اربعین بیمه ایران گفت: برای برگزاری ‏بهتر مراسم پیاده روی اربعین ستاد اربعین در بیمه ایران تشکیل شده و تصمیمات بسیار خوبی در این ستاد ‏گرفته شده و در حال حاضر همه واحدهای اجرایی بیمه ایران در سراسر کشور از آمادگی کاملی برای ‏اجرای هرچه مطلوب‌تر و بهینه قراردادهای مربوطه برخوردارند.
وی اضافه کرد: بیمه ایران در پنج استانی که در محورها و ‏مسیرهای مواصلاتی به کشور عراق قرار دارند شامل استان های خوزستان ایلام، کرمانشاه، ‏همدان و لرستان به صورت ویژه تمهیداتی را اندیشیده است. این واحدهای اجرایی از صبح علاوه بر ‏فعالیت روزمره کارهای مربوط به زوار اربعین را از ساعت ۸ تا ۱۸ به صورت یکسره انجام می‌دهند؛ بنرهایی نیز به ‏صورت متحد الشکل شامل نشانی واحدهای اجرایی در مسیرها نصب شده و زائران می‌توانند در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند و حتی برای روز آخر ‏که در تعطیلات رسمی کشور هستیم، واحدهای اجرایی مشغول به خدمت رسانی خواهند بود.

در ادامه این مراسم ، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران نیز در سخنانی هدف از اعزام تیم‌های تخصصی خسارت سیار را رسیدگی به حوادث وسایل نقلیه زائران دانست و گفت: در واقع این اکیپ ها در صحنه تصادف به موضوع رسیدگی کرده و خسارت در همان لحظه به حساب افراد واریز می شود.

 وی افزود: برای حوادث سنگینی که خودرو قادر به حرکت نباشد نیز قراردادهایی را ‏با تعمیرگاه های استان های مرزی و مسیر منعقد کرده ایم که بر اساس آن، این خودروها به تعمیرگاه ارجاع شده و سرویس لازم را دریافت خواهند کرد.

در پایان مراسم،  اکیپ های پرداخت خسارت سیار بیمه ایران از مقابل ساختماد ستاد مرکزی شرکت سهامی بیمه ایران واقع در خیابن برزیل به سمت محل استقرار خود در استان های مرزی و مسیرهای راهپیمایی با شکوه زائران اربعین اعزام شدند .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین