|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۸۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
همین‌جا از فدراسیون فوتبال و به خصوص از آقای سلطانی‌فر که می‌دانم ۳ شب است که روز و شب نداشته‌اند و همچنین نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. این مسابقه برای تداوم کار تضمین کننده است. ان‌شاءالله زنان در بازی‌های بیشتری حضور داشته باشند.
سخنگوی دولت می‌گوید زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان آماده است و باید زیرساخت ذهنی و فرهنگی آماده شود.

به گزاش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی ربیعی درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: خوشحالیم این اتفاق رخ داد. تحول اجتماعی معمولا با تقدم و تاخر روبه‌رو می‌شود و باید سعی کنیم فرهنگ بالایی داشته باشیم تا تجربه یک گام به پیش و سه گام به عقب پیش نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت فراهم می‌شود تا در بازی‌های لیگ برتر هم بانوان به ورزشگاه بیاییند، گفت: زیرساخت آماده است و زیرساخت فرهنگی و ذهنی باید آماده بشود. الان زیرساخت فیزیکی کاملا آماده است.

همچنین ربیعی بعد از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران برابر کامبوج اظهار کرد: خیلی متین،‌آرام، شاد و پر گل بازی برگزار شد. اینجا استادیوم آزادی است و این خیلی خوب بود. گامی که امروز دختران و پسران ما برداشتند، متدین و برخی افراد جامعه حق داشتند که نگران بشوند؛ نگران نوع روابط. ولی امروز نشان دادند که اینجا از برخی صحنه‌های جامعه این‌جا متانت بیشتری بود. با این وضعیت دست و بال آقای تاج و سلطانی‌فر هم بازتر می‌شود. همین‌جا از فدراسیون فوتبال و به خصوص از آقای سلطانی‌فر که می‌دانم ۳ شب است که روز و شب نداشته‌اند و همچنین نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. این مسابقه برای تداوم کار تضمین کننده است. ان‌شاءالله زنان در بازی‌های بیشتری حضور داشته باشند.

او ادامه داد: برای هر تحول اجتماعی همه باید دست به دست هم بدهند. اجازه بدهید از همه و به خصوص از نیروی انتظامی تشکر کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین