|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۸۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
متاسفانه محل آبگیر در حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد که بر خلاف عرف و غیر منطقی تعدادی افراد به محل آبگیر آمدند و آن را تخریب کردند که قطعا حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه محل آبگیر در حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد که بر خلاف عرف و غیر منطقی تعدادی افراد به محل آبگیر آمدند و آن را تخریب کردند که قطعا حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد خواهد کرد.

اقبال عباسی 18 مهرماه در گردهمایی کشت محصولات پاییزه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن که سال 96 تعطیل شده بود، احیا شد، به طوری که لوله‌گذاری‌ها انجام شده و تصفیه‌خانه آن در حال احداث است.

وی افزود: متاسفانه محل آبگیر در حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد که بر خلاف عرف و غیر منطقی تعدادی افراد به محل آبگیر آمدند و آن را تخریب کردند که قطعا حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد خواهد کرد.

عباسی بیان کرد: روز اول این حادثه بیان کردیم که محل آبگیر پروژه را تغییر دهید تا از هر گونه دست‌اندازی توسط مزاحمان در امان بمانیم.وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان در مجلس برگزار شد؛ کار از دو مسیر پیگیری شد که یکی تغییر محل آبگیر و دیگری فشار بر متولیان امر برای تحویل مجدد آبگیر بود.

استاندار گفت: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان دادخواستی حقوقی تنظیم کرده که پیگیری خواهد شد، زیرا مدافع حقوق مردم بوده، هستیم و خواهیم بود و اگر روزی نیاز به حضور مردم در صحنه باشد، اعلام می‌کنیم.وی افزود: در طول دو سال 300 میلیارد تومان برای پروژه هزینه شده است.

عباسی تصریح کرد: پیگیری‌های خوبی در حال انجام است، به طوری که شنبه در وزارت کشور این موضوع به نتیجه خواهد رسید، همچنین همزمان تغییر محل آبگیر پروژه را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: مسئولیت خود را باید انجام داد و نباید مردم را درگیر این موضوع کرد، زیرا ممکن است برخی از افراد از حضور مردم سوء استفاده کنند.

استاندار اظهار کرد: پروژه‌ای که مجوز دو دولت بوده و ردیف ملی داشته و برای تامین آب شرب مردم است، عده‌ای ‌اطلاعیه‌ای صادر و با لودر به سمت محل آبگیر حرکت می‌کنند، با چه عقل، منطق، قانون و با چه پشتوانه‌ای این تخریب صورت می‌گیرد؟ به چه کسانی امیدوار هستند؟ آیا برای این گونه کارها انقلاب کردیم؟

وی گفت: باید برخورد جدی با بی منطقان صورت گیرد.

عباسی افزود: این افراد به کجای حاکمیت دل بسته‌اند که این حرکت را انجام دادند، اطلاعیه‌ای را برای تخریب محل آبگیر صادر می‌کنند و بعد از تخریب هم، آب از آب تکان نمی‌خورد.

وی در ادامه گفت: بخش کشاورزی در کشور محرک و مهیج توسعه کشاورزی بوده و کشاورزی کانون اصلی اقتصاد مقاومتی است.

استاندار خاطرنشان کرد: همه ما به نوعی باید به کشاورزان کمک کنیم تا اقتصاد زنده بماند و مقاوم شود تا دشمن امکان دست درازی به کشور را نداشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین