|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۸۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
اگر بر اساس عدالت عمل کنیم همه می ‌فهمند که ما بر این اساس عمل می‌کنیم. این مهم است که اگر کسی از من به عنوان نماینده مجلس شکایت کرد بتوانیم با دلیل دفاع کنیم. پزشکیان تاکید کرد: جامعه روی سعادت نمی‌بیند مگر اینکه بتوان حق ضعیف را بدون لکنت زبان از قدرتمند گرفت.
 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه دغدغه‌هایی که وکلا دارند دیده شود.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در همایش کانون‌های وکلا و وکیل دادگستری (واقعیت‌های موجود، چالش‌ها و راهکارها) اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ام که باید همه دغدغه‌هایی که شما دارید دیده شود.

وی با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر گفت: ایشان عدالت را نور چشم جامعه می‌داند. تمام پیامبران آمده‌اند که  عدالت را پیاده کنند . امام زمان هم که می گوییم خواهد آمد قرار است عدالت را پیاده کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام آنچه که قرآن به ما آموزش داده این است که عدالت را رعایت کنیم و اگر این کار نشود نقض غرض است. نمی‌شود از آدمی که تحت ستم است دفاع نکرد.

پزشکیان گفت: هر کسی هستیم حق نداریم به کسی زور بگوییم و حق و ناحق کنیم. ما می‌خواهیم کنار هم زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که طرح کارشناسی دارند بیاورند و ما باکی از کارشناسی نداریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کل اساس و رفتارم بر اساس عدالت بوده است، گفت: اگر بر اساس عدالت عمل کنیم همه می ‌فهمند که ما بر این اساس عمل می‌کنیم. این مهم است که اگر کسی از من به عنوان نماینده مجلس شکایت کرد بتوانیم با دلیل دفاع کنیم. پزشکیان تاکید کرد: جامعه روی سعادت نمی‌بیند مگر اینکه بتوان حق ضعیف را بدون لکنت زبان از قدرتمند گرفت.

وی در پایان خطاب به وکلا گفت: شما برنامه بدهید تا قوانین و چارچوب‌هایی بنویسیم که بتوان این موضوع را پیگیری کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین