|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب، گفت: ما قبلا از آقای رسایی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت در دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرده بودیم اما دادسرا او را احضار نکرده بود.
 وکیل‌مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب تهران گفت:
 با توجه به اینکه ما قبلا از آقای رسایی شکایت کرده بودیم فکر کردیم که او توسط دادستان ویژه روحانیت تهران احضار شده است.
 
سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی درباره جزئیات جلسه امروز دادگاه مهدی هاشمی، اظهار کرد: جلسه امروز طبق روال برگزار و دفاعیات توسط ما به دادگاه ارائه شد.
 وی ادامه داد: در پایان رسیدگی امروز ختم جلسه اعلام شد و زمان برگزاری جلسه بعد را به ما اعلام خواهند کرد.
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب، گفت: ما قبلا از آقای رسایی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت در دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرده بودیم اما دادسرا او را احضار نکرده بود.
 وی ادامه داد: من به آقای موحد که دادستان ویژه روحانیت تهران و رییس دادگاه انقلاب تهران نیز است اعتراض کرده بودم که چرا آقای رسایی را احضار نمی‌کنند و ایشان هم قول داده بودند که او را احضار کنند. امروز هم که ایشان به دادگاه آمده بودند من احتمال دادم که به همین دلیل به دادگاه آمده است ولی ایشان در بیرون دادگاه گفته بودند آمده‌اند نامه 110 نماینده را به دادگاه بدهند.
 
علیزاده طباطبایی با اشاره به درخواست برخی از نمایندگان برای برگزاری علنی دادگاه موکلش گفت:‌ ما از روز اول تقاضا کرده بودیم که دادگاه به صورت علنی برگزار شود، ولی تشخیص علنی بودن یا غیرعلنی بودن با رییس دادگاه است و طبق قانون این تصمیم غیرقابل اعتراض است.
 وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: خوب است که اسامی این 110 نماینده مجلس منتشر شود تا ببینیم چند نفر از این افراد در لیست نمایندگانی هستند که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند.
 
وی تصریح کرد: آقای رسایی گفته‌اند من با وکلا مصاحبه نمی‌کنم؛ زیرا وکلا پول می‌گیرند در حالیکه من از سال 88 تاکنون که حدود 300 پرونده سیاسی داشتم در هیچ یک از آنها از موکلین پول نگرفته‌ام.
 علیزاده‌طباطبایی در پایان از حمید رسایی خواست که درباره لیستی که وکیل محمدرضا رحیمی به دادگاه ارائه داده، توضیح دهد. 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین