|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۷۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
شاید گمانه زنی برای خط حمله استقلالی‌ها کار سختی نباشد چرا که آنها گزینه‌های زیادی برای منطقه ندارند. مهدی قائدی که روزهای خوبی را در استقلال سپری می‌کند در کنار مرتضی تبریزی که در غیاب دیاباته به ترکیب ثابت رسیده، محتمل ترین زوج خط حمله آبی پوشان برای دربی هستند.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است، برای دیدار با پرسپولیس هم با تردیدهایی برای انتخاب نفرات اصلی مواجه خواهد بود.

آبی پوشان تهران پس از یک شکست و دو تساوی در هفته‌های اول تا سوم، از هفته چهارم لیگ برتر میزبان سرخ پوشان تهران هستند. آندره استراماچونی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که سه بازیکنش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آبی پوشان در حالی برای این بازی آماده می‌شوند که هنوز وضعیت فرشید اسماعیلی مشخص نیست، اما به احتمال زیاد وی به دلیل محرومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد. همچنین شیخ دیاباته و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.

در این بازی مثل سه دیدار گذشته سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان خواهد بود و خط دفاعی استقلال هم از ۴ بازیکن شکل می‌گیرد. وریا غفوری مدافع راست و کاپیتان آبی پوشان در این پست حضور دارد و زوج خط دفاعی آبی پوشان هم به احتمال قریب به یقین از سیاوش یزدانی و محمد دانشگر شکل خواهد گرفت.

استراماچونی برای دفاع چپ دو گزینه دارد. میلیچ و زکی‌پور نفراتی هستند که قابلیت حضور در این پست را دارند. اما در این بین احتمال این که میلیچ  انتخاب سرمربی آبی‌ها باشد بیشتر است.

علی کریمی می‌تواند انتخاب اول استقلالی‌ها در خط میانی باشد و باتوجه مصدومیت فرشید باقری و آمادگی نسبی روزبه چشمی، این هافبک باتجربه آبیها می‌تواند شگفتانه آنها در این بازی باشد تا کمربند میانی آبی پوشان شکل گیرد.

هرچند استراماچونی انتخاب‌های دیگری مثل ریگی و رضاوند را هم برای این پست دارد، اما بعید است زوجی به جز کریمی- چشمی در این منطقه از زمین شکل بگیرد. اما چنانچه به هر دلیلی چشمی وارد ترکیب نشود، رضاوند و ریگی گزینه‌های قابل اعتمادی برای این بازی هستند.

آبیها برای سمت راست خط میانی دو گزینه دارند. استراماچونی می‌تواند بین داریوش شجاعیان و علی دشتی یکی را برای این منطقه انتخاب کند. تجربه شجاعیان برای دربی بیشتر است و سرعت علی دشتی برای وینگر بهتر است. اگر دشتی انتخاب استراماچونی برای این پست باشد، ممکن است شجاعیان وینگر آبی‌ها در جناح چپ زمین باشد.

چنانچه میلیچ مدافع چپ آبی‌ها در دربی باشد، میلاد زکی پور یکی از بازیکنانی است که ممکن است در پست وینگر چپ به کار گرفته شود.  

محسن کریمی هم از بازیکنان آماده این روزهای استقلال است که عملکرد خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ داشته و قابلیت بازی در چند پست از جمله وینگرهای چپ و راست، مهاجم سایه و مهاجم گوش را دارد. اگر قرار باشد کریمی در ترکیب ثابت آبیها قرار گیرد، پست وینگر چپ محتمل ترین جایی باشد که او بازی کند.

شاید گمانه زنی برای خط حمله استقلالی‌ها کار سختی نباشد چرا که آنها گزینه‌های زیادی برای منطقه ندارند. مهدی قائدی که روزهای خوبی را در استقلال سپری می‌کند در کنار مرتضی تبریزی که در غیاب دیاباته به ترکیب ثابت رسیده، محتمل ترین زوج خط حمله آبی پوشان برای دربی هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۳۱ شهریور و به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و احتمال این که حسینی، غفوری، دانشگر، یزدانی، میلیچ (زکی پور)، علی کریمی، چشمی، شجاعیان، زکی‌پور (محسن کریمی)، قائدی و تبریزی یازده بازیکن اصلی استقلال باشند وجود دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین