|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال عمومی پنج نفر گردشگرعمانی که درسانحه رانندگی در یاسوج دچار مصدومیت شدند، خوب است.
  سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال عمومی پنج نفر گردشگرعمانی که درسانحه رانندگی در یاسوج دچار مصدومیت شدند، خوب است.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه گذشته پنج نفر گردشگر عمانی در جاده ارتباطی یاسوج به شیراز محدوده تنگ سرخ در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدند.

محسن جلیل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز چهارشنبه یک فقره سانحه رانندگی ناشی از شاخ به شاخ شدن۲ دستگاه خودروی پرایددر حدود ساعت ۱۴ در جاده یاسوج به شیراز به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس در محل سانحه حاضر شدند و این تعداد مصدوم را به مراکز درمانی یاسوج انتقال دادند.

وی ادامه داد که بر اساس پیگیری های انجام شده حال عمومی مصدومان سانحه خوب شده است.

سوانح رانندگی منجر به فوت در جاده های برون شهری استان ،۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

امسال ۹۳ نفر در تصادفات جاده ای کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

این استان با داشتن کمتر از ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان‌های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

بر اساس برآوردها هزینه هر کیلومتر بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی در این استان حدود دو تا سه برابر استان‌های کویری است.

از مجموع حدود ۶ هزار کیلومتر راه موجود در این استان بیش از چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است که بیش از ۵۰ درصد آن همچنان خاکی و شوسه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین