|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۷۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند گفت: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرزها نداریم.
  فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند گفت: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرزها نداریم.

به گزارش روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سردار سرلشکر  پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان‌های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهار کرد: خوشبختانه با مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده‌ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می‌دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرزها دارند، بحمدالله امنیت در این مرزها در تراز بالا و اطمینان بخشی  است  و در این زمینه  هیچ مشکلی  نداریم.

وی افزود: مرزها و امنیت آنها  در همه نقاط کشور، از جمله در خراسان شمالی که با کشور ترکمنستان هم‌مرز است مهم و حیاتی هستند.

فرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از تلاش‌های استاندار خراسان شمالی برای توسعه جاده‌ای مرزی که کار مرزبانی را تسهیل می‌کند، افزود: امیدواریم با  ارتقا و توسعه تلاش‌ها و به هم پیوستن این جاده‌ها سهولت‌های تردد نیز به نحو بهتری نسبت به گذشته انجام شود.

وی در ادامه فلسفه اساسی حضور در مناطق مرزی را  علاوه بر بازدید از مرزها و حصول اطمینان از امنیت مرزها، توجه ویژه به زندگی مردمان این مناطق و  تلاش و هم‌افزایی برای رفع نیازها و مشکلات فراروی آنان عنوان کرد و اظهار داشت: در واقع مردمان مرزنشین ما مکمل، مدافع و پشتیبان عمیق روحی و معنوی نیروهای مرزبان ما هستند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مرزها برای ما هویت بسیار مقدسی دارند، افزود: این قداست به این دلیل است که استقلال و تمامیت ارزی کشور ما از این نقاط شروع می‌شود و برای همین ما نیز تلاش می‌کنیم که در ابعاد معیشتی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی مرزها تا حد ممکن اهتمام درخور و متناسب داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین