|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۲
کد خبر: ۲۷۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
امروز قیمت سکه، طلا و ارز نسبت به روز گذشته اندکی با تغییر همراه بوده است.
  امروز قیمت سکه، طلا و ارز نسبت به روز گذشته اندکی با تغییر همراه بوده است.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به دیروز تغییری نکرده است.

نیم‌سکه نیز  بدون تغییر قیمت دو میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان گران شده است. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان گران شده است.

سکه یک گرمی نیز ۸۵۰ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در طلافروشی‌ها ۴۰۶ هزار و ۶۲۹ تومان معامله می‌شود.

اما این روزها آرامش خاصی بر بازار ارز حکم‌فرماست؛ به طوریکه مدتی است قیمت‌ها در این بازار تغییرات چشم‌گیری نداشته است و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۲۶ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۸۰ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۱ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۸۴ تومان است. قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین