|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با اینکه تیمش شروع خوبی در لیگ نداشته است اما به موفقیت تیمش اطمینان دارد.
  سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با اینکه تیمش شروع خوبی در لیگ نداشته است اما به موفقیت تیمش اطمینان دارد.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: قبل از هر چیزی می‌خواهم ناراحتی خودم را بابت درگذشت سحر خدایاری ابراز اعلام کنم و بابت این موضوع تسلیت بگویم. نه فقط در ایران بلکه در همه کشورهای دنیا از این موضوع، همه ناراحت هستند. اما درباره بازی باید بگویم بازی سختی در پیش داریم چون نفت مسجد سلیمان دو بازی ناموفق داشته است. آن‌ها بازی خوبی برای تراکتورسازی انجام دادند. حتی با اینکه یک بر صفر از حریف عقب بودند اما در نهایت به گل رسیدند و بازی مساوی شد. آقای تارتار به نحو احسن کارش را انجام می‌دهد و تیمی که سال گذشته در شهر جم در اختیار داشتند را به مسجد سلیمان آورده‌اند و به نوعی اسکلت آن تیم را حفظ کرده‌اند. آن‌ها از تجربه آقای طیبی کاپیتان تیم به خوبی استفاده می‌کنند. این خیلی مهم است چون این بازیکن تجربه خوبی دارد و پیش از این هم در تراکتورسازی بازی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره شیوه بازی تیمش و اینکه این تیم قبلا با یک بازیکن پشت مهاجمان بازی می‌کرد، هم گفت: در واقع من برنامه خودم را دارم اما یک مربی باید بهترین عملکرد را بر اساس بازیکنانش داشته باشد. ما در مسابقات پیش فصل خود با روشی بازی می‌کردیم که شما اشاره کردید. تیم خود را به همین شکل بستیم و از بازیکنانمان به همین شکل استفاده می‌کنیم. امروز بازیکن مد نظر شما، داریوش شجاعیان است. در حال حاضر با یک مهاجم اصلی که دیاباته هست، بازی می‌کنیم. ما در حال حاضر یک مهاجم کامل یا واقعی نداریم. ما نیاز به داشتن دو مهاجم در این سیستم داریم ولی الان فقط یک مهاجم داریم. اگر از ابتدا بازی‌های تدارکاتی ما را دنبال می‌کردید، متوجه می‌شدید که ما به دنبال بازی با این شیوه هستیم. فروارد اصلی در تیم من در حال حاضر دیاباته است. به این خاطر که مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اول نیستند. پس به نظرم سخت است که با این شیوه بازی کنیم.

استراماچونی در ادامه درباره چشم اندازش با استقلال،‌ گفت: همه می‌دانید من قرادادی دو ساله دارم و در هر مسابقه و تمرین سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. بازیکنان هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و با اینکه شروع خوبی نداشتم، اما به موفقیت تیم مطمئن هستم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین