|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۷۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
البته شرکت‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی تجاری زیادی دارند باید مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند، اما هدف اصلی بیمه خدمات رسانی است و باید فاقد مالیات بر ارزش افزوده باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر نقش خدمات رسانی بیمه، مخالفت خود با اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، محمدی گفت: اگر بخواهیم خدمت رسانی را هدف اصلی بیمه ها تعریف کنیم، قطعاً باید مالیات بر ارزش افزوده از بیمه‌ها حذف شود چرا که هدف بیمه‌ها خدمات رسانی به مردم است و نباید این خدمات رسانی به هر دلیلی متوقف شود.

وی تاکید کرد: البته  شرکت‌هایی که فعالیت‌های اقتصادی تجاری زیادی دارند باید مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند، اما هدف اصلی بیمه  خدمات رسانی است و باید فاقد مالیات بر ارزش افزوده باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در  مجلس با بیان اینکه باید بیمه ها را مورد حمایت قرار داد، اظهارداشت: باید بیمه ها مورد حمایت و کمک قرار گیرند و به سمتی برویم که هزینه بر مردم منتقل نشود.

محمدی انارکی در ادامه با اشاره برضرورت وجود صندوق حوادث طبیعی گفت: صندوق حوادث طبیعی با توجه به شرایط کشور ما ضروری است و در شرایط بحرانی می تواند کمک شایانی به وضعیت اقتصادی کشور نماید.

وی تاکید کرد: این صندوق‌ها باید طوری عمل کنند که مردم هم در نوع فعالیت آنها مشارکت داشته باشند. همچنین دولت نیز باید بر حمایت از صندوق حوادث طبیعی اهتمام بورزد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین