|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
رییس جمهور گفت: توسعه راه آهن و توسعه بندر چابهار با مشارکت هند و افغانستان کار بسیار بزرگی در استان بود. از نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در استان باید تشکر کرد.
 رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در ارتباط ویدئو کنفرانسی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی روستایی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی، کرمان و لرستان افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی و پس از گزارش استاندار استان سیستان و بلوچستان به وسیله ویدئو کنفرانس، اظهار کرد:  افتخار دولت یازدهم و دوازدهم، گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد، یک روز تاریخی بر ای مردم استان بود. گازرسانی باید با سرعت بیشتری در استان ادامه یابد.

رییس جمهور گفت: توسعه راه آهن و توسعه بندر چابهار با مشارکت هند و افغانستان کار بسیار بزرگی در استان بود. از نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در استان باید تشکر کرد.

سپس رییس‌جمهور دستور بهره برداری از طرح برق رسانی به ۴۶ روستا، آبرسانی به ٣۵ روستا، هفت مرکز  بهداشتی و ١٠١ کیلومتر راه روستایی و دسترسی ۴١٩ روستا به شبکه ملی اطلاعات را صادر کرد.

***

در ادامه، روحانی پس از ارائه گزارش استاندار آذربایجان غربی از طریق ویدئو کنفرانس بیان کرد: دو طرح مهم احیای دریاچه ارومیه و اتصال ارومیه به راه آهن سراسری در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد.

وی ادامه داد: اگر دریاچه ارومیه احیا نمی شد، 15 میلیون نفر مجبور به مهاجرت شده و کل کشاورزی منطقه از بین می رفت. این طرح بزرگ آذین افتخار دولت در زمینه محیط زیست است.

ریس جمهور سپس دستور افتتاح برق رسانی به 9 روستا، آبرسانی به 49 روستا، گاز رسانی به 49 روستا، 116 مرکز خدمات رسانی و دسترسی 266 روستا به شبکه اطلاع رسانی را در آذربایجان غربی صادر کرد.

***

در ادامه، رییس جمهور پس از ارئه گزارش استاندار فارس از طریق ویدئو کنفرانس، گفت: استان فارس مرکز مهم گردشگری‌های زیارتی و مراکز تاریخی است.

سپس دستور افتتاح پروژه‌های  برق رسانی به ١٣ روستا، آبرسانی به ٢۴ روستا، گازرسانی به ١٧۴ روستا و چهار باب خانه بهداشت روستایی و دسترسی ٣٢۵ روستا به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی ۶٠٢ روستا به تلفن همراه را صادر کرد.

***

روحانی در ادامه پس از ارائه گزارش استاندار لرستان به وسیله ویدئو کنفرانس، تصریح کرد: استان لرستان با مشکلات مربوط به سیل مواجه است که من از همه دستگاه های اجرایی که همه توان خود را برای حل مشکلات استان به کار گرفته اند، تشکر کرده و از مردم استان هم تقاضای بردباری بیشتر برای حل مشکلات را دارم.

با دستور روحانی پروژه برق رسانی به 23 روستا، ابرسانی به 58 روستا، گازرسانی به 100 روستا، 45 مرکز خدمات درمانی و دسترسی 323 روستا به شبکه ملی ارتباطات افتتاح شد.

***

رئیس جمهور در ادامه پس از ارائه گزارش استاندار کرمان از طریق ویدئو کنفرانس خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری انجام شده است. دولت از طرح رساندن آب از دریای عمان به استان کرمان حمایت می‌کند که این طرح موجب تحول در این استان خواهد شد.

با دستور روحانی پروژه آبرسانی به57 روستا، برق رسانی به 24 روستا، گازرسانی به 66 روستا، 124 مرکز خدمات درمانی و دسترسی 442 روستا به شبکه ملی ارتباطات در کرمان افتتاح شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین