|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به پوشش رسانه‌ها درباره اظهارات سه‌روز پیش خود درباره برگزیده بودنش گفت که اظهارات وی در این باره شوخی بیش نبوده است.
 رئیس جمهور آمریکا در واکنش به پوشش رسانه‌ها درباره اظهارات سه‌روز پیش خود درباره برگزیده بودنش گفت که اظهارات وی در این باره شوخی بیش نبوده است.

به گزارش فارس، اقدام سه روز پیش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اشاره به آسمان و گفتن اینکه وی همان فرد برگزیده است با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی رسانه‌های آمریکایی مواجه شد به گونه‌ای که ترامپ امروز مجبور شد در پیام‌هایی در توئیتر بگوید که اظهارات وی شوخی بوده است.

وی در این پیام نوشت: «دو روز پیش و زمانی که من به آسمان نگریستم و به شوخی درباره تجارت با چین گفتم که من فرد برگزیده هستم کمی متوجه شدم که رسانه‌ها ممکن است مدعی شوند که من مسیح هستم. من شوخی می‌کردم و طعنه می‌زدم و این گفته فقط برای تفریح بود. زمانی که من داشتم به اطراف نگاه می‌کردم در حال لبخند زدن بودم و خبرنگاران زیادی نیز به همراه من در حال لبخند بودند.»

ترامپ در ادامه نوشت: «آنها واقعیت را می‌دانند اما شاهد هستم که سی‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های اخبار جعلی این موضوع را به عنوان خبری جدی پوشش دادند و اینکه من خود را مسیح میدانم. دیگر اعتمادی وجود ندارد.»

رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره موضوع تجارت با چین در حالی که به آسمان اشاره می‌کرد، گفت: «کسی باید این کار را انجام می‌داد. من همان برگزیده هستم. کسی باید این کار را انجام می‌داد. پس من دارم با چین مقابله می‌کنم، من دارم در تجارت با چین مقابله می‌کنیم. و می‌دانید؟ داریم می‌بریم. شبیه به قلک هستیم. همه این کشورها می‌خواهند از ما سرقت کنند، از جمله اتحادیه اروپا. می‌خواهند از ما دزدی کنند و از ما سوء استفاده کنند. اتحادیه اروپا ۲۰۰ میلیارد دلار. چین ۵۰۰ میلیارد دلار.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین