|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۷۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
در مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال، هنگامی که برانکو ایوانوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده بلافاصله سالن مراسم را ترک کرد.
 مراسم انتخاب برترین‌های فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(شنبه) با حدود دو ساعت تاخیر، از ساعت ۱۸:۱۵ در هتل اسپیناس آغاز شد.

در آغاز مراسم و هنگام پخش کلیپ‌های معرفی، صدایی پخش نمی‌شد و فقط تصویر به نمایش درآمد. این مشکل بعد از دقایقی رفع شد.

جوایز برنده‌ها با تاخیر وارد سالن می‌شد و این مساله مراسم را دچار خلل کرد.

معرفی‌کنندگان برندگان مراسم در چند مقطع مختلف اسم برندگان را با سرعت زیادی می‌خواندند و این مساله موجب اعتراض خبرنگاران شد.

فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری در زمان اعلام بهترین داور و کمک داور زن روی صحنه بغض کرد و این موضوع حضار را تحت تاثیر قرار داد.

تندیسی که بهترین داور و کمک داور مرد در مراسم دریافت کردند، با تندیس‌های دیگر برنده‌ها تفاوت داشت.

در حین ورود صادق درودگر به روی صحنه برای اعلام بهترین‌های لیگ‌برتر، تعداد بسیار کمی از حضار وی را تشویق کردند.

بعد از انتخاب بهترین مدافع و پدیده لیگ برتر، کلیپی از لحظه‌های لیگ برتر در فصل هجدهم نشان داده شد که در آن تصویری از عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر به چشم خورد.

با اعلام پرسپولیس به عنوان بهترین تیم لیگ هجدهم، تشویق و شور و شوق زیادی در مراسم به وجود آمد.

پیام نیازمند و اللهیار صیادمنش در مراسم حضور نداشتند و به خاطر همین رئیس هیات فوتبال اصفهان و جواد زرینچه جایزه آن‌ها را گرفتند. نیازمند به همراه سپاهان در بوشهر و صیادمنش عضو تیم فنرباغچه است و به همین علت در این مراسم حضور نداشتند.

مهدی کیانی که به عنوان بهترین هافبک لیگ هجدهم انتخاب شد،  به علت بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در مراسم حضور نداشت و رئیس هیات فوتبال اصفهان، همانطور که جایزه پیام نیازمند را دریافت کرد، باز به روی صحنه آمد و جایزه کیانی را هم گرفت.

لوسیانو پریرا که به عنوان آقای گل لیگ برتر انتخاب شد، در مراسم حضور نداشت و به جای او نماینده باشگاه فولاد جایزه را دریافت کرد.

همچنین کی‌روش استنلی که به طور مشترک با پریرا آقای گل لیگ برتر شد، در مراسم حضور نداشت و به جای او مربی بانوان باشگاه سپاهان جایزه را دریافت کرد.

جایزه برانکو ایوانکوویچ را سید جلال حسینی در مراسم دریافت کرد.

هنگامی که برانکو ایوانوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده بلافاصله سالن مراسم را ترک کرد. این در حالی است که مراسم هنوز تمام نشده بود و باقی افراد در مراسم حضور داشتند.

تندیس مرد سال فوتبال ایران در لیگ هجدهم شکل یک توپ چهل تیکه بود که علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش این جایزه را دریافت کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین