|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۸
کد خبر: ۲۷۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
زننده تک گل پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: اگر هواداران از این تیم حمایت کنند، می‌توانیم چهارمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم.
 زننده تک گل پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: اگر هواداران از این تیم حمایت کنند، می‌توانیم چهارمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، مهدی ترابی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی و زدن گل سه امتیازی گفت: همیشه بازی اول و افتتاحیه سخت از آب در می‌آید. خوشحالم بازی را بردیم و من توانستم گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر برسانم.

وی افزود: امیدوارم از بازی های بعد روند بهتری را دنبال کنیم چون تیم بهتری داریم.

هافبک پرسپولیس درباره تفاوت تیم برانکو و کالدرون گفت: تفکرات دو مربی متفاوت است. هر دو مربی هجومی کار می‌کنند اما برانکو اروپایی بود و کالدرون اهل آمریکای جنوبی است.

زننده تک گل پرسپولیس مقابل پالرس جنوبی اظهار کرد: امیدوارم با کالدرون موفق باشیم. قطعا هواداران ما را حمایت می کنند و چهارمین جام قهرمانی را به دست می‌آوریم.

وی درباره آزادی عمل بیشتر در ترکیب پرسپولیس با حضور کالدرون گفت: در بازی امروز خیلی خوب عمل نکردیم. بازی اول حساسیت خاص خود را دارد. می خواستیم هر طور شده سه امتیاز را کسب کنیم اما امیدوارم از بازی‌های بعد کیفیت بهتر را ارائه کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین