|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۲۷۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
نیکلاس آنلکا، مهاجم سابق فرانسوی معتقد است امسال کریستیانو رونالدو عملکرد بهتری در یوونتوس خواهد داشت.
نیکلاس آنلکا، مهاجم سابق فرانسوی معتقد است امسال کریستیانو رونالدو عملکرد بهتری در یوونتوس خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو در اولین فصل حضور خود در سری آ عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد با این تیم به قهرمانی سری آ دست یابد. نیکلاس آنلکا که خود دوران کوتاه و ناموفقی در تورین داشته، معتقد است این فصل سال شکوفایی ستاره پرتغالی در تورین خواهد بود.

نیکلاس آنلکا گفت: "من فکر می کنم امسال رونالدو بهتر از سال گذشته عمل کند. رونالدو خیلی زود با شرایط فوتبال ایتالیا سازگار شد و خیلی خوب در یوونتوس بازی کرد. امسال رونالدو قوی تر هم می شود و من در این مورد تردیدی ندارم و در صورت عدم مصدومیت و محرومیت او گل های بیشتری برای یوونتوس به ثمر خواهد رساند.

یوونتوس در تابستان امسال بازیکنان با کیفیتی خریداری کرده است و استراتژی جذب بازیکن آنها بسیار خوب بوده است. البته بازیکنان جدید برای سازگاری با شرایط و نشان دادن تمام کیفیت خود به چند ماه زمان نیاز دارند."

آنلکا در مورد دوران حضور خود در یوونتوس گفت: "من تصمیم گرفتم پیشنهاد یوونتوس را قبول کنم زیرا آنها تیمی بزرگ و با سابقه درخشان بوده و در ایتالیا بهترین بودند. اما متاسفانه این بدترین تجربه من بود زیرا من فقط 45 دقیقه بازی کردم و هرگز شانس پوشیدن پیراهن این تیم در ورزشگاه یوونتوس مقابل هواداران را نداشتم. صادقانه بگویم، وقتی کسی در مورد یوونتوس با من صحبت می کند سعی می کنم موضوع را سریع عوض کنم. من برای همه تیم هایی که به جز یوونتوس بازی کردم موفق به گلزنی شده ام بنابراین علیرغم احترام به این باشگاه نمی توان من را بازیکن یوونتوس محسوب کرد."/ ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین