|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
سفر تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی برزیل در تاریخ از پیش اعلام شده، لغو شد و مشخص نیست ملی‌پوشان چه زمانی عازم ریو می‌شوند.
 سفر تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی برزیل در تاریخ از پیش اعلام شده، لغو شد و مشخص نیست ملی‌پوشان چه زمانی عازم ریو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته در حالی که قرار بود  تیم ملی تیراندازی ایران برای حضور در مسابقات جهانی عازم برزیل شود اما سفر ملی پوشان به ریو در تاریخ از پیش اعلام شده، لغو شد و گویا فدراسیون تیراندازی برای  ورزشکاران اعزامی بلیت تهیه نکرده بود.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ ایران در این مورد به ایسنا گفت: روز گذشته در فدراسیون بودیم و قرار بود ساعت 6 و 30 به سمت فرودگاه حرکت کنیم. ورزشکاران هم وسایلشان را در ماشین گذاشته بودند تا به فرودگاه بروند اما بعد از بیست دقیقه گفتند سفر فعلا لغو شده است.

به گزارش ایسنا، در این شرایط وضعیت اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مشخص نیست و باید دید ملی‌پوشان به برزیل اعزام می‌شوند؟ رقابتهای جهانی از 4 شهریور در ریو آغاز می شود.

نفراتی که قرار بوده به مسابقات جهانی اعزام شوند:

الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در تفنگ، گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در تپانچه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین