|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
کد خبر: ۲۷۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
در همین راستا نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به طور موقت مقادیر مناسبی مرغ توسط کشتارگاه‌های استان کشتار و روانه مراکز فروشگاهی استان شده تا شهروندان در این باره با مشکلی مواجه نشوند.
 معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر اهتمام مجموعه استان به رعایت قیمت مصوب کشوری، از توزیع مقادیر مناسبی گوشت مرغ در فروشگاه‌های استان تا رفع کامل مشکلات بوجود آمده در این رابطه طی روزهای آتی خبر داد.

«علی افشارپور» در گفت‌وگو با ایسنا، کاهش عرضه گوشت مرغ گرم در بازار استان طی روزهای گذشته را ناشی برخی مشکلات مربوط به قیمت مصوب کشوری برای این کالا خواند و گفت: مجموعه مسئولان استان اهتمام ویژه‌ای به رعایت نرخ مصوب 129 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان دارند ولی با جدیت نیز در جهت رفع مشکل کاهش عرضه این کالا در استان نیز هستند.

وی افزود: در همین راستا نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به طور موقت مقادیر مناسبی مرغ توسط کشتارگاه‌های استان کشتار و روانه مراکز فروشگاهی استان شده تا شهروندان در این باره با مشکلی مواجه نشوند.

افشارپور در پایان نیز ابراز امیدواری کرد با توجه به تدابیر صورت گرفته از سوی مسئولان استان، مشکل کاهش عرضه و قیمت مصوب آن در استان طی روزهای آتی به طور کامل مرتفع شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین