|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
مدیرعامل استقلال می‌گوید برخی از دوستان از گوشه و کنار می خواهند این تیم را به حاشیه ببرند.
 مدیرعامل استقلال می‌گوید برخی از دوستان از گوشه و کنار می خواهند این تیم را به حاشیه ببرند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بعد از جلسه امروز با آندره‌آ استراماچونی گفت: همانند هفته‌های گذشته این جلسه در فضای گرم و صمیمی برگزار شد و درباره مسائل موردنظر صحبت کردیم.

او درباره این که آیا پیرامون شایعات مختلف در اطراف استقلال صحبت شد یا خیر؟ گفت: استقلال تیم خوبی را به موقع و زودتر از سال‌های گذشته بسته است و الان بسیار آماده هستیم اما متاسفانه برخی از دوستان دوست ندارند استقلال موفق شود و از گوشه و کنار می خواهند ما را به حاشیه ببرند.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: مشکلی برای ادامه کار نداریم. این‌طور نیست مشکلات نباشد اما این مشکلات به تیم لطمه نمی‌زند و در این فضا استقلال بهتر آماده می شود.

او درباره‌ی نخستین جلسه تمرین استقلال در زمین چمن مجموعه انقلاب، گفت: کمپ تمرینی انقلاب مدت‌ها است که در اختیار ما و مشغول آماده‌سازی بود و از امروز افتتاح می‌شود و بازیکنان مشغول تمرین می‌شوند. این کمپ زمین تمرین استقلال و دفتر کار آقای استراماچونی است.

فتحی درباره روند نقل و انتقالات استقلال نیز اظهار کرد: آقای استراماچونی یک بازیکن را برای پست مهاجم دوم یا هافبک بازیساز مطرح کردند. در حال رایزنی هستیم تا بهترین گزینه را با بهترین شرایط جذب کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین