|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۷۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
این صندوق سرمایه‌گذاری در هفته منتهی به 8 مرداد ماه که متوسط بازدهی صندوق‌ها 0.15- درصد بوده است، با کسب بازدهی 2.49 درصدی، به عنوان پربازده‌ترین صندوق هفته شناخته شده است.
بررسی عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نیمه اول مرداد ماه حاکی از آن است که صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌کاوان آینده توانسته است به‌مدت دو هفته متوالی در صدر بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی قرار گیرد.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛این صندوق سرمایه‌گذاری در هفته منتهی به 8 مرداد ماه که متوسط بازدهی صندوق‌ها 0.15- درصد بوده است، با کسب بازدهی 2.49 درصدی، به عنوان پربازده‌ترین صندوق هفته شناخته شده است.
 
در هفته منتهی به 15 مرداد ماه نیز که متوسط بازدهی صندوق‌ها 2.59 درصد بوده است، صندوق ارزش‌کاوان آینده با کسب بازدهی 8.52 درصدی، مجدداً جایگاه نخست بازدهی صندوق‌ها را به خود اختصاص داده است.
 
 خاطرنشان می‌سازد مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌کاوان آینده برعهده شرکت سبدگردان آسال قرار دارد.
 
شرکت سبدگردان آسال با هدف ارتقای ظرفیت سبدگردانی در مجموعه بیمه ایران و با استفاده از منابع شرکت توسعه کسب‌وکار سبا (سرمایه‌گذاری بیمه ایران) تأسیس شده است.
 
کلیه علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این صندوق و کسب بازدهی مناسب از بازار سرمایه، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88609286 (021) تماس حاصل نموده و یا به سایت www.arzeshkavanfund.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین