|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۷۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کمپین بازاریابی پلی‌استیشن وی‌آر 2 پیش از آغاز سال مالی ۲۰۱۰ شروع می‌شود.
در ساعات اخیر، گزارش‌هایی پیرامون محصولات متعلق به شرکت سونی در فضای مجازی منتشر شد. در ابتدا، شاهد انتشار گزارشی پیرامون قسمت جدید استریم State of Play بودیم و حال نیز گزارشی درباره کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است. طبق این گزارش که منبع اصلی آن 4chan بوده، سونی قصد دارد تا در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن ماه) یک رویداد تحت عنوان PlayStation Meeting برگزار کند.

ظاهراً، سونی برنامه ریزی کرده تا در جریان PlayStation Meeting کنسول پلی استیشن 5 را به‌صورت کامل معرفی کند. از آن‌جایی که در گذشته اطلاعات اولیه از سخت افزارهای آن به اشتراک گذاشته شده بود، می‌توان انتظار داشت که در جریان این رویداد قیمت، تاریخ عرضه، ویژگی‌ها و عناوین هنگام انتشار مشخص شوند. این احتمال نیز وجود دارد که تاریخ عرضه تعدادی از بازی‌های انحصاری که طی ماه‌های پس از عرضه منتشر می‌شوند نیز اعلام شود.

طبق گزارش منتشر شده، ناشران بزرگ از جمله اکتیویژن، یوبیسافت، الکترونیک آرتز و اسکوئر انیکس هم اکنون دعوتنامه‌های خود برای شرکت در PlayStation Meeting را دریافت کرده‌اند. همچنین برنامه‌های این رویداد تنها به سخت افزار خلاصه نمی‌شود و اطلاعاتی نیز از محصولات نرم افزاری به اشتراک گذاشته می‌شود. سونی در این رویداد روی دو تا از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری خود، یعنی Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima تمرکز خواهد داشت که ظاهراً برای پلی استیشن 5 نیز توسعه می‌یابند.

در بخش دیگری از این گزارش پلی استیشن وی‌آر 2 پرداخته شد که طبق آن سونی اخیراً سرمایه گذاری بسیاری روی واقعیت مجازی انجام داده است و طی چند ماه اخیر نیز نسل جدید هدست واقعیت مجازی را در داخل شرکت مورد بررسی قرار داده که تمامی نتایج مثبت بوده‌اند. این‌طور به نظر می‌رسد، کمپین بازاریابی پلی‌استیشن وی‌آر 2 پیش از آغاز سال مالی ۲۰۲۱ شروع می‌شود. لازم به ذکر است که سونی در گذشته رسماً اعلام کرده بود نسل جدید هدست خود را همراه با پلی استیشن 5 عرضه نمی‌کند.

پلی استیشن 4 در رویدادی مشابه با PlayStation Meeting معرفی شد که اوایل سال ۲۰۱۳ برگزار شده بود. چند ماه پس از آن، کنسول نسل هشتمی سونی رسماً عرضه شد. بنابراین می‌توان احتمال داد که پلی استیشن 5 چند ماه پس از فوریه در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. در پایان، لازم به ذکر است که تمامی این‌ها شایعه بوده و بهتر است تا انتشار بیانیه‌ای رسمی صبر کنیم. به خصوص اینکه منبع اطلاعات فروم 4chan بوده که حتی برای گزارش‌های غیررسمی نیز منبع موثقی محسوب نمی‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین