|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کسانی که از تاریخ یکم «می» سال ۲۰۱۱ به کره شمالی سفر کرده باشند، دیگر امکان ورود به ایالات متحده بدون اخذ ویزا را نخواهند داشت.
 کسانی که از تاریخ یکم «می» سال ۲۰۱۱ به کره شمالی سفر کرده باشند، دیگر امکان ورود به ایالات متحده بدون اخذ ویزا را نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از الجزیره،‌ ایالات متحده اعلام کرد، شهروندان خارجی که در هشت سال گذشته به کره شمالی سفر کرده‌اند، از این پس نمی‌توانند بدون اخذ ویزا به ایالات متحده وارد شوند.

طبق سیاسیت‌های حاشیه‌ساز دونالد ترامپ - رییس جمهوری ایالات متحده - شهروندان هشت کشور از جمله کره جنوبی،‌ ژاپن و فرانسه می‌توانند بدون اخذ ویزا به مدت ۹۰ روز در ایالات متحده اقامت داشته باشند، اما گردشگرانی که پیش از این به هشت کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، ‌یمن،‌ سودان، سومالی، لیبی و کره شمالی سفر کرده‌ باشند، امکان ورود به ایالات متحده را بدون اخذ ویزا ندارند و برای سفر به ایالات متحده باید برای اخذ ویزای تجاری یا گردشگری اقدام کنند.

این اقدام هزاران شهروندانی را که در سال‌های گذشته به هر دلیلی به کره شمالی سفر کرده‌اند، تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اقدام جدید ایالات متحده را پایانی برای امیدواری رئیس جمهور کره جنوبی برای افزایش سفر شهروندان کره جنوبی به کره شمالی می‌توان محسوب کرد.

سفر شهروندان ایالات متحده به کره شمالی از سال ۲۰۱۷ ممنوع شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین