|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۷۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
نکته مهم‌تر اینکه هدایت اسرائیل توسط نتانیاهو در چارچوب پایبندی او به ارزش‌هایی چون دموکراسی، آزادی و فرصت‌های برابر که ارزش‌هایی مشترک میان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌هاست، انجام می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم.
 رئیس جمهوری آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل شکستن رکورد طولانی‌ترین مدت نخست وزیری رژیم صهیونیستی تبریک گفت و مدعی شد که اسرائیل با رهبری او قدرتی تکنولوژیکی و اقتصادی در سطح جهان شده است.

 به نقل از سایت النشرة، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ضمن تبریک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان باسابقه‌ترین نخست وزیر در تاریخ اسرائیل خطاب به او گفت: با رهبری شما اسرائیل قدرت تکنولوژیکی و اقتصادی در جهان شده است.

ترامپ در ادامه ادعاهایش افزود: نکته مهم‌تر اینکه هدایت اسرائیل توسط نتانیاهو در چارچوب پایبندی او به ارزش‌هایی چون دموکراسی، آزادی و فرصت‌های برابر که ارزش‌هایی مشترک میان آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌هاست، انجام می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا افزود: نتانیاهو در پست خود از دیوید بن‌گوریون، نخست وزیر پیشین پیشی گرفت.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی از ترامپ و امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی او برای سفر به اراضی اشغالی در تاریخ ۲۶ ژانویه آتی دعوت کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین