|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یکی از مجتمع‌های تجاری خیابان لاله زار تهران خبر داد.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یکی از مجتمع‌های تجاری خیابان لاله زار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وقوع این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۵ امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودرو و تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان لاله زار کوچه مصباح کریمی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این مجتمع تجاری یک ساختمان پنج طبقه با چهار طبقه زیرزمین بود، گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که آتش سوزی در طبقه منفی چهار این ساختمان در یک انبار حدوداً ۴۰ متری که محل نگهداری ادوات برقی و کابل بود اتفاق افتاده است و کاملا شعله ور بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران این انبار با استفاده از فنس ساخته شده و مشخص بود که بعد از ساخت این مجتمع به آن اضافه شده است.

ملکی با تأکید بر اینکه آتش‌نشانان کسبه ساختمان را به علت وجود دود به خارج از ساختمان منتقل کردند، گفت: متاسفانه برخی از کسبه ساختمان در لحظات ابتدایی نسبت به خروج از ساختمان مقاومت کردند که در همین راستا به شهروندان توصیه می‌شود که همواره در عملیات‌ها با فرمانده عملیات همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان اظهارکرد: از گسترش بیشتر این آتش سوزی جلوگیری شده و در حال حاضر این حریق تحت کنترل است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین