|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۷۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تازه‌اش علیه ایران، مدعی شد ارتش اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که با ایران مقابله می‌کند.
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی‌هایش علیه ایران، روز یکشنبه مدعی شد که ارتش این رژیم  آماده نبرد با ایران است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در سخنرانی در دانشکده امنیت  اسرائیل با انتقاد از توافق هسته‌ای سال 2015 اظهار داشت که تنها او مخالف این توافق بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت که تنها خاصیت این توافق، ایجاد روابط حسنه مستحکم و گسترده تل آویو با کشورهای بزرگ عربی است.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که ایران قصد نابودی اسرائیل با کمک بمب‌های اتمی را دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سپس ادامه داد: «من مجبور شدم به تنهایی علیه توافق هسته‌ای بجنگم. من مجبور شدم به تنهایی با همه قدرت‌ها و علیه رئیس جمهور آمریکا بجنگم و حتی به کنگره آمریکا رفتم.»

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس که تنها دارنده زرادخانه اتمی در منطقه است مدعی شد که این توافق مسیر ایران را به سوی سلاح اتمی هموار کرد و میلیارد‌ها دلار به ایران بخشید.

وی در حالی مدعی شد که در جهان تنها ارتش این رژیم قادر به جنگ با ایران است که نیروهای مقاومت حماس، حزب‌الله و دیگر جنبش‌های منطقه بارها تلفات سنگینی را بر ارکان ارتش این رژیم وارد کرده و با حملات پهپادی، راکتی و موشکی ضربات جانی و مالی را بر پیکره این رژیم وارد آورده‌اند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان شامگاه جمعه در مصاحبه با یک شبکه خبری لبنانی گفت مقاومت مجهز به سلاح‌های منحصر بفردی است.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در این زمینه گفت: «توانایی موشکی چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع پیشرفت داشته و موشک‌هایی که داریم سلاحی دقیق است. همچنین در زمینه پهپادها، در سال 2006 تعداد کمی از آنها را داشتیم اما امروز این سلاح قدرتمند بوده و امکانات زیادی در این زمینه در اختیار داریم. »

سید حسن نصرالله به هراس صهیونیست‌ها از مقاومت اشاره کرد و گفت: «سران اسرائیل امروز بیش از هر زمان دیگری از مقاومت هراس دارند. چه کسی گفت که ما دارای موشک‌های ضد هوایی هستیم؟ ما در این موضوع از سیاست ابهام سازنده پیروی می‌کنیم.»

سید حسن نصرالله گفت: «در صورت بروز هرگونه جنگی، اسرائیل بی طرف نخواهد بود و زمانی که جنگی علیه ایران آغاز شود یعنی این جنگ در کل منطقه آغاز شده است. تهدید به نابودی عربستان سعودی مانع از جنگ علیه ایران نبوده بلکه چیزی که مانع از ورود آمریکا به جنگ می‌شود این است که می‌داند تمامی نیروها و منافعش و اسرائیل نیز در دایره آتش ایران قرار دارند.»
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین