|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
شرکت امدادخودرو ایران با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ به‌عنوان تنها نماینده رسمی، مسئولیت ارائه اطلاعات در حوزه‌های فروش، خدمات پس از فروش و خدمات امداد سیار را برعهده دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که اخیراً برخی افراد و شرکت‌های غیرمجاز اقدام به فروش کارت اشتراک خدمات امداد خودرویی کرده‌اند که ارتباطی با این شرکت نداشته و ایران‌خودرو مسوولیتی در قبال خریداران این کارت‌ها ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: " به تازگی افراد و شرکت‌های غیرمجاز و فاقد صلاحیت تحت عناوین مختلف از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک، با اعلام مطالبی غیرواقعی اعم از ابطال کارت سوخت، ابطال گارانتی خودرو و غیره، مشتریان را ترغیب به خرید کارت اشتراک از شرکت‌های امدادی غیرمجاز کرده‌اند.

این در حالی است که این تماس‌ها ارتباطی با گروه صنعتی ایران‌خودرو نداشته و شرکت امدادخودرو ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این نوع خدمات و یا عواقب ناشی از آن ندارد. شرکت امدادخودرو ایران با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ به‌عنوان تنها نماینده رسمی، مسئولیت ارائه اطلاعات در حوزه‌های فروش، خدمات پس از فروش و خدمات امداد سیار را برعهده دارد.

ضمناً یادآوری می‌شود هیچ الزامی به خرید اشتراک از شرکت‌های امدادی غیرمجاز جهت استمرار امتیازات خودرو نظیر گارانتی و کارت سوخت وجود ندارد".

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین