|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۰
کد خبر: ۲۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال پیش از این بارها تهدید کرده در صورت عدم توافق در مسائل مالی حق پخش تلویزیونی مسابقات از ورود دوربین های صدا وسیما به ورزشگاهها جلوگیری می کند.
 سازمان لیگ بالاخره دوربین های صدا وسیما را راه نداد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پس از مدت ها تهدید از ورود دوربین ها به محل برگزاری کنفرانس خبری پیش از بازی گرفتند. امروز و از ساعت 14 کنفرانس خبری حمید درخشان و مجیدجلالی سرمربیان پرسپولیس و سایپا برگزار شد.کنفرانسی که در ابتدای آن از ورود دوربین های صدا وسیما جلوگیری شد.
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال پیش از این بارها تهدید کرده در صورت عدم توافق در مسائل مالی حق پخش تلویزیونی مسابقات از ورود دوربین های صدا وسیما به ورزشگاهها جلوگیری می کند.

با این همه و پیش از این صدا وسیما هربار با استفاده از ابزارهایش تلاش کرده که بدون تحمل هزینه ای بیشتر مسابقات را روی انتن بفرستد.
نزدیک به یک ماه قبل و پس ازتهدیدصدا وسیماتوسط فدراسیون،علی کفاشیان به جلسه شورای امنیت ملی رفت و هر دوطرف قول دادند بازی ها با توافق طرفین روی آنتن برود. اما با گذشت یک ماه همچنان از تفاهم خبری نیست و صدا وسیما برروی قیمتی که اعلام کرده اصرار می کند.

صدا وسیما برای حق پخش مسابقات فوتبال 22 میلیارد می پردازد و از موضع خودکوتاه نمی آید اما فدراسیون در طول ماه های اخیر مدام پیشنهادهایش را تغییر داده تا بتواند تلویزیون ملی را پای قرارداد بکشاند. رقم پیشنهادی فدراسیون در وهله اول 160 میلیارد بوده اما در حال حاضر با دستکاری بندهایی از قرارداد 60 میلیارد هم فدراسیون فوتبال را راضی خواهد کرد اما با این همه صدا وسیما حاضر نیست بیش از رقم اعلام شده هزینه کند.
چند روزقبل معاون مالی صداوسیما ،تقدس نژاد دیداری با مسوولان وزارت ورزش داشت و بعد از آن بود که به نظرمی رسد وزارت ورزش هم در حمایت از صدا وسیما کم نخواهد گذاشت. مدیرورزشگاه آزادی اعلام کرده برای ورود دوربین ها تابع نظر وزارت ورزش است نه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و این کار فدراسیون را مشکل خواهد کرد.

با این همه جلوگیری از ورود دوربین ها به فضای لیگ برتر ، امروز و از کنفرانس خبری مربیان آغاز شد. جایی که مسوولان فدراسیون فوتبال به دوربین ها اجازه ورود به محل کنفراس خبری بازی را ندادند.

منبع: عصرایران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین