|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰
فرمانده پلیس راه‌آهن از افزایش 64 درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است.
 فرمانده پلیس راه‌آهن از افزایش 64 درصدی کشف جرائم در حوزه ریلی کشور خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است.

به گزارش فارس، حشمت‌الله ملکی در بازدید از شیکه ریلی درجمع مدیران و فرماندهان پلیس را آهن استان فارس اظهار داشت: پلیس راه آهن برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی، استفاده از تکنولوژی روز و آشکار را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: در برخی از جرائم به ویژه در حوزه سرقت‌های خرد با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی ما با اقدامات پیشگیرانه توانسته‌ایم رشد جرائم را مهار کنیم.

این مقام انتظامی وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر 500 کیلومتری خطوط ریلی فارس بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همین امنیت و ایمنی سبب استقبال بیشتر هموطنان از شبکه ریلی و افزایش ضریب 85 درصدی اشغال صندلی‌های قطار در این استان شده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: مسافرین قطارها همانند سایر مردم از پلیس انتظار تأمین نظم و امنیت را دارند و مأموران پلیس راه آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه آهن می‌شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می‌پردازد.

ملکی در پایان عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم است چراکه این موضوع برای ما هم یک منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین