|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
محمدرضا خباز در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: اخیرا در یکی از شهرها اسیدپاشی روی خانم‌ها اتفاق افتاده است.
معاون تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور در مورد حوادث اخیر در اصفهان و اسیدپاشی در این شهر واکنش نشان داد.

 محمدرضا خباز در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: اخیرا در یکی از شهرها اسیدپاشی روی خانم‌ها اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به یکی از مواد این طرح که در آن گفته شده امر به معروف و نهی از منکر دعوت و وا داشتن دیگران به معروف و نهی و بازداشتن از منکر است، گفت: ما بدحجابی را تایید نمی‌کنیم اما این طور رفتار بازدارنده هم باعث می‌شود که فرد از حیض انتفاع ساقط شود.

قره‌سید رومیانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز ضمن دفاع از طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، وقایع اسیدپاشی اصفهان را یک توطئه علیه یک خانم محجبه عنوان کرد و به خباز گفت، نباید در این زمینه خلط مبحث صورت گیرد. 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
0
0
آمران به معروف اسيدپاش نيستند خودتون هم خوب اينو ميدونيد ، الان كه اين حرفا نيس هركي با هر پوششي خواست داره مياد بيرون پسر و دختر باهم حال و حول و ... مشكلي كه نيس، اسيدپاش جوونيه كه دختره رو با اون پوشش ميبينه ولي توان ازدواج نداره، مشكل مسكن و كار و درآمد داره به اين نتيجه ميرسه كه بره اينجوري عقده شو خالي كنه .OK ؟ دولت تدبير و اميد اصل مشكلو حل كن نه اينكه بهره برداري سياسي بكني از موضوع.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین