|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
در پی قتل فجیع مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه به دست زندانیان مجرم حاج سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام (ره) در تماسی با خانواده آن مرحوم ضمن ابراز تاسف و همدردی، اعلام داشته ایشان هم برای رسیدگی به دادخواهی صورت گرفته از طریق مسئولین مربوطه پیگیر خواهند شد.
 مدیرعامل بنیاد باران از تماس تلفنی سید حسن خمینی با خانواده علیرضا شیرمحمدعلی زندانی سیاسی کشته شده در زندان فشافویه خبر داد.

جواد امام با اشاره به دلجویی یادگار امام از خانواده شیرمحمدعلی گفت: سید حسن خمینی روز گذشته در تماسی با خانواده شیرمحمدعلی ضمن ابراز همدردی و تاسف بعد از درخواست آنها مبنی بر پیگیری دادخواهی در پرونده فرزندشان گفته است که با اینکه من مسئولیتی ندارم اما به نوبه خودم پیگیری می‌کنم که به دادخواهی شما رسیدگی شود.

 جواد اما در توئیتر خود هم نوشت: در پی قتل فجیع مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه به دست زندانیان مجرم حاج سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام (ره) در تماسی با خانواده آن مرحوم ضمن ابراز تاسف و همدردی، اعلام داشته ایشان هم برای رسیدگی به دادخواهی صورت گرفته از طریق مسئولین مربوطه پیگیر خواهند شد.

 علیرضا شیرمحمدعلی زندانی سیاسی ۲۱ ساله‌ای بود که در زندان فشافویه به دست زندانیان عمومی با ضربات چاقو به قتل رسید.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین