|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
یک هفته پس از پایان مهلت پیش ثبت نام، امتیازات و مدارکی که در سامانه سجا ثبت شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت کسب امتیاز لازم و پذیرش دانش آموز در مدارس شاهد به منظور قطعی کردن ثبت نام و ارائه اصل مدارک با خانواده ها تماس گرفته می شود.
  اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد به علت مشکلات فنی به تعویق افتاد.

به گزارش روز چهارشنبه این اداره کل پیش ثبت نام این پایه تحصیلی که قرار بود از یکم خردادماه و از طریق سامانه سجا آغاز شود از روز شنبه چهارم خردادماه انجام می شود.

پیش از این مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا گفته بود که پیش ثبت نام پایه اول دوره های مختلف تحصیلی مدارس شاهد، خرداد و تیر ماه و صرفا از طریق سجا (سامانه الکترونیکی مدارس شاهد) به نشانی www.saja.medu.ir انجام می شود.

«محمدرضا رزاقی» با تاکید بر اینکه برای پیش ثبت نام هیچ گونه وجهی دریافت نمی شود، اظهار داشت: پیش ثبت نام دانش آموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی یکم تا هفدهم خرداد، ورودی پایه هفتم یکم تا چهاردهم تیر ماه و پایه دهم از پنجم تا بیست و یکم تیرماه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان میان پایه نیز از یکم تا دهم مرداد ماه می توانند برای پیش ثبت نام به صورت حضوری به مدارس شاهد در سراسر کشور مراجعه کنند.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: یک هفته پس از پایان مهلت پیش ثبت نام، امتیازات و مدارکی که در سامانه سجا ثبت شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت کسب امتیاز لازم و پذیرش دانش آموز در مدارس شاهد به منظور قطعی کردن ثبت نام و ارائه اصل مدارک با خانواده ها تماس گرفته می شود.

رزاقی اظهار داشت: اکنون هزار و 350 مدرسه شاهد در سراسر کشور فعالیت دارند و در مجموع در سال تحصیلی جاری 367 هزار و 185 دانش آموز شامل 173 هزار و 168 دانش آموز ابتدایی، صد هزار و 297 دانش آموز راهنمایی و 93 هزار و 720 دانش آموز دوره متوسطه در 13 هزار و 618 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین