|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۲۶۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
اسدی همچنین با اشاره به نقش مهم نجبا در شکست نقشه آمریکا برای خاورمیانه، گفت: اکنون دشمنان از جنگ نظامی به جنگ رسانه‌ای تغییر شیوه داده و می‌خواهند با تروریستی خواندن نجبا، انتقام شکست داعش را بگیرند.
  رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجبا گفت: ایران چنان قدرتمند است که با شیطنت رژیم های صهیونیستی و سعودی متزلزل نخواهد شد.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجبا در گفتگو با شبکه تلویزیونی 'النجباء' از کمک‌های شرافتمندانه جمهوری اسلامی به ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری ستایش کرد.

شیخ 'علی الاسدی' نظام سیاسی ایران را قدرتمند و مستحکم توصیف کرد که با تهدیدهای آمریکا و شیطنت‌های جنگ‌افروزانه رژیم‌های صهیونیستی و سعودی متزلزل نمی‌شود.

رئیس شورای سیاسی نجبا افزود: آن‌ها چهل سال است که با جنگ و تحریم به‌دنبال فروپاشی ایران هستند، ولی همواره ناکام مانده‌اند.

وی تاکید کرد: گزینه نظامی هم برایشان سودی نخواهد داشت و در نهایت به تقویت جمهوری اسلامی و تضعیف دشمنانش ختم خواهد شد.

الاسدی همچنین رژیم سعودی را به‌دلیل ایفای نقش منفی در تحولات منطقه مورد ملامت قرار داد و خاطرنشان ساخت: آمریکا بعد از دوشیدن این گاو شیرده، سرش را خواهد برید.

اسدی همچنین با اشاره به نقش مهم نجبا در شکست نقشه آمریکا برای خاورمیانه، گفت: اکنون دشمنان از جنگ نظامی به جنگ رسانه‌ای تغییر شیوه داده و می‌خواهند با تروریستی خواندن نجبا، انتقام شکست داعش را بگیرند.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه، تاکید کرد که مسائل عراق برای مقاومت اسلامی نجبا در اولویت است و این جنبش علیرغم درخواست‌های متعدد فعالان سیاسی، خدمت‌رسانی و مبارزه با فساد را به وارد شدن در رقابت‌های انتخاباتی و جناحی ترجیح می‌دهد.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق در ادامه اعلام کرد که مقاومت اسلامی نجبا به دولت این کشور پیشنهاد داده است تا با تشکیل 'حشد سازندگی' در مسیر حل مشکلات عدیده مردم گام بردارد.

الاسدی ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت معیشتی ـ رفاهی ملت عراق، به دولتمردان و سیاستمداران توصیه کرد که به‌جای اعتماد و تکیه بر آمریکا که خیرخواه کشورشان نیست، توان خود را بر فسادستیزی و محرومیت‌زدایی متمرکز کنند.

وی در عین حال بر تعامل نجبا با دولت جهت رفع کاستی‌ها و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان عراقی تاکید کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین