|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۶۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
همچنین به‌تاسیسات آب 9 روستای سیرزار، قله زو آقداش، نفطه، خلج، خشت، چرم، قره‌تیکان و کرناوه خسارت وارد شده است، اما با توجه به‌‌اینکه در این محدود ذخیره‌سازی منبع داریم، تا دو روز دیگر آب شرب دارند.
 مدیر ستاد بحران کلات گفت: در پی بارش‌های اخیر، 20 میلیارد تومان به‌بخش کشاورزی کلات خسارت وارد شده است.

مهدی ناصری در کلات گفت: امروز حدود ساعت 13 در شهر کلات و روستاهای مجاور بارش شدید تگرگ و باران صورت گرفت و هم‌اکنون نیز در ارتفاعات هزار مسجد این بارش ادامه دارد.

مدیر ستاد بحران کلات افزود: در پی این بارندگی‌ها که در سه روز اخیر اتفاق افتاده، حدود 60 میلی‌متر بارندگی داشتیم که خساراتی را به‌زیرساخت‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است.

وی ابراز کرد: 13 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی و 2 منزل تخریب شده و برای خسارت دیدگان اسکان موقت تدارک دیده شده است.

ناصری اضافه کرد: راه ارتباطی چهار روستای سنگ دیوار، خاکستر، چهارراه و لایین کهنه مجدد قطع و به ادارات خدمات‌رسان نیز خساراتی وارد شده است.

مدیر ستاد بحران کلات با اشاره به‌این موضوع که از فردا لای‌روبی مسیرهای سیل آغاز می‌شود، تصریح کرد: همچنین به‌تاسیسات آب 9 روستای سیرزار، قله زو آقداش، نفطه، خلج، خشت، چرم، قره‌تیکان و کرناوه خسارت وارد شده است، اما با توجه به‌‌اینکه در این محدود ذخیره‌سازی منبع داریم، تا دو روز دیگر آب شرب دارند.

وی ضمن بیان اینکه این بارش‌ها حدود 20میلیارد تومان خسارات به‌بخش کشاورزی وارده شده است، خاطرنشان کرد: به‌دلیل سیل در درگز پل روستای شمس خان زیر سیل فرو رفته و جاده کلات به درگز نیز مسدود شده است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین