|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۲۶۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز در نخستین گام مقابل دزیره رولاف از آمریکا با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که جوادی در پایان راند دوم ۳ بر یک عقب بود اما در راند سوم این نتیجه را جبران کرد و به پیروزی رسید.
 امیر محمد بخشی و پریسا جوادی با برتری مقابل رقیبان‌شان راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان شدند اما ناهید کیانی از دور رقابت‌ها حذف شد.

در آغاز سومین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، امیر محمد بخشی در ۷۴- و پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم راهی یک چهارم نهایی شدند اما ناهید کیانی در ۴۹- کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

* راهیابی بخشی به یک چهارم نهایی

امیرمحمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم مردان ایران، در نخستین گام برابر میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا با نتیجه ۱۶ بر ۷ به برتری رسید. وی در دور بعد نیز مقابل کریستین مکنیش نماینده میزبان و دارنده طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۸، برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۵ و برنز المپیک جوانان ۲۰۱۴ در حالی که در پایان ۲ راند مبارزه ۶ بر ۶ به تساوی رسید موفق شد در پایان راند سوم با حساب ۱۰ بر ۶ به برتری برسد و راهی یک هشتم نهایی شود.

بخشی در یک هشتم نهایی نیز برابر کی رن از چین با نتیجه ۲۳ بر ۱۵ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

* حذف ناهید کیانی در مرحله یک هشتم نهایی

ناهید کیانی، نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در نخستین مبارزه برابر یونیشا رأی از نپال را با نتیجه ۳۴ بر ۷ در پایان راند دوم شکست داد. وی در دور بعد نیز برابر «مادینا مانوپوا» از ازبکستان و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در یک مبارزه سخت و حساس در پایان ۳ راند مبارزه به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ رسید اما در راند طلایی ۲ امتیاز گرفت و در نهایت ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در این مرحله برابر نماینده تایلند با نتیجه سنگین ۲۸ بر ۷ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

*جوادی هم به یک چهارم نهایی رسید

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز در نخستین گام مقابل دزیره رولاف از آمریکا با نتیجه ۱۳ بر ۴ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که جوادی در پایان راند دوم ۳ بر یک عقب بود اما در راند سوم این نتیجه را جبران کرد و به پیروزی رسید.

وی در مرحله بعد نیز برابر پاتریکا آدامکیویسز تکواندوکار با سابقه لهستانی و قهرمان اروپا ۲۰۱۸ در یک مبارزه سخت با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ در راند طلایی به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی مردان و زنان ایران تاکنون توسط آرمین هادی‌پور و مهلا مومن‌زاده به ترتیب صاحب مدال‌های برنز و نقره شده است. محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست نیز با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند

فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی، هدایت تیم ملی مردان ایران را بر عهده دارند و در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین