|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۶۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
این ورزشگاه فوق‌العاده است. من ۷ ماه پیش اینجا بودم و الان که می‌بینم همه چیز تکمیل شده است احساس شگفت زدگی می‌کنم. قطر از همه لحاظ در حال آمادگی و پیشرفت برای میزبانی جام جهانی است.
 رئیس فدراسیون فوتبال فیفا در مراسم افتتاح ورزشگاه الوکره برای جام جهانی قطر به تمجید از سخت کوشی مسوولان این کشور پرداخت.

به نقل از اهداف، ورزشگاه الوکره به عنوان دومین ورزشگاه برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افتتاح شد و بازی دو تیم السد و الدحیل در این ورزشگاه برگزار شد که با برتری پرگل الدحیل به پایان رسید.

جیانی اینفانتینو با تمجید از مسؤولان قطری که این ورزشگاه زیبا را برای میزبانی جام جهانی آماده کردند گفت: من مطمئنم هستم جام جهانی ۲۰۲۲ به بهترین شکل از سوی قطر میزبانی شود. این جام می‌تواند تأثیر ورزشی و اجتماعی در منطقه داشته باشد. این ورزشگاه فوق‌العاده است. من ۷ ماه پیش اینجا بودم و الان که می‌بینم همه چیز تکمیل شده است احساس شگفت زدگی می‌کنم. قطر از همه لحاظ در حال آمادگی و پیشرفت برای میزبانی جام جهانی است.

او در ادامه گفت: این برای اولین بار است که جام جهانی در خاور میانه برگزار می‌شود و تمام دنیا خواهد فهمید که فوتبال در این منطقه از چه جایگاه خوب و پرشوری برخوردار است. از نظر آب و هوا نیز مشکلی وجود نخواهد داشت چون بازی‌ها در ماه نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین