|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
این هیات بلندپایه تاکنون از شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، دانا، رازی، حکمت، کوثر، پارسیان و همچنین پژوهشکده بیمه بازدید داشته و با برپایی جلسات مشترک با مدیران ارشد صنعت بیمه، موضوعات و مسائل فی‌مابین را مورد بررسی قرار داده است.
 در راستای اجرای سیاست های راهبردی و ماموریت های بیمه مرکزی و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت شرکت های بیمه در چارچوب قوانین بالادستی و آیین نامه های مصوب از سوی شورای عالی بیمه، برنامه بازدیدهای دوره ای از شرکت های بیمه در دستور کار بیمه مرکزی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه ناظر از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران بیمه مرکزی خواست تا با حضور در شرکت های بیمه و تشکیل جلسات مشترک با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت ها ضمن بررسی آخرین وضعیت عملکرد فنی، عملیات بیمه ای و صورت های مالی از نزدیک در جریان آخرین تحولات بیمه ای قرار گرفته و رهنمودها و راهکارهای حرفه ای و نظارتی خود را در اختیار متولیان و سیاست گذاران صنعت بیمه قرار دهند.

بر اساس این گزارش این هیات بلندپایه تاکنون از شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، دانا، رازی، حکمت، کوثر، پارسیان و همچنین پژوهشکده بیمه بازدید داشته و با برپایی جلسات مشترک با مدیران ارشد صنعت بیمه، موضوعات و مسائل فی‌مابین را مورد بررسی قرار داده است.

گفتنی است با تصمیم رییس کل بیمه مرکزی در راستای تقویت تعامل نهادناظر و صنعت بیمه این بازدیدها و نشست های مشترک به صورت دوره ای و مستمر برای در تمامی شرکت های بیمه ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین