|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۲۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
بحث لایروبی و شست و شوی منازل و معابر هم اکنون ادامه دارد. روز گذشته نیز رئیس جمهور از شهرستان بازدید کرد و با مردم گفت‌وگو داشت. یکی از درخواست‌های مردم این است که بحث اسکان موقت سریع‌تر انجام شود.
 نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه «نیروهای جهادی و نظامی همگی پای کار آمده و مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند» گفت: یکی از درخواست‌های مردم این است که بحث اسکان موقت هرچه سریع‌تر انجام شود.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح آخرین وضعیت شهرستان سیل زده پلدختر بیان کرد: شرایط در پلدختر به ثبات کامل نرسیده است اما هم‌اکنون وضعیت از گذشته بهتر شده است. نیروهای جهادی و نظامی و دولتی همگی پای کار آمده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث لایروبی و شست و شوی منازل و معابر هم اکنون ادامه دارد. روز گذشته نیز رئیس جمهور از شهرستان بازدید کرد و با مردم گفت‌وگو داشت. یکی از درخواست‌های مردم این است که بحث اسکان موقت سریع‌تر انجام شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس تصریح کرد: جانمایی مناطق شهری و روستایی تخریب شده در سیل و آغاز سریع‌تر ساخت و ساز از دیگر مطالبات مردم است. فصل گرما نیز در پیش است انتظار می‌رود بنیاد مسکن و دستگاه‌های ذیربط هرچه سریع‌تر مردم مناطق سیل زده پلدختر و معمولان را جابه جا و ساخت و ساز را آغاز کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر وسایل منزل حدود ۱۵ هزار خانوار در سیل آسیب دیده و از بین رفته است. بخشی از منازل نیز نیاز به تعمیر دارند که کارهای کارشناسی انجام شده و تعمیرات باید زودتر انجام شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین