|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۵۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
خال با بیان این که در یک سال اخیر ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) نوسازی شد، گفت: همچنین قدرت و توانایی سازمان بهشت زهرا در بحران افزایش داده شده است.
 مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن اشاره به اینکه بهشت زهرا (س) روزانه حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد، گفت: مشکل قطعه هنرمندان با ساخت۲۲۰ قبر سه طبقه برای ۱۵ سال حل کردیم.

 سعید خال در جمع تیم تهرانگردی که امروز به مناسبت روز ارتش از مزار شهدای ارتش آغاز شد، اظهار کرد: ۶۰ هزار نفر در سال از خدمات سازمان بهشت زهرا (س) استفاده می‌کنند و حدود ۱۳ الی ۱۸ هزار نفر به شهرستان‌ها ارسال و حدود ۴۳ هزار نفر نیز در بهشت زهرا (س) دفن می‌شوند.

گفت: در سال گذشته ۵۷ هزار و ۱۹۸ نفر اطلاعاتشان وارد سایت سازمان بهشت زهرا (س) شد.

 مدیر عامل سازمان بهشت‌ زهرا (س) با اشاره به حال مشکل قطعه هنرمندان گفت: این مشکل را با ساخت ۲۲۰ قبر سه طبقه برای ۱۵ سال حل کردیم.

وی ادامه داد: ناوگان درون شهری بهشت زهرا (س) ۵ میلیون کیلومتر و ناوگان برون شهری ۹ میلیون کیلومتر مأموریت انجام دادند.

خال تاکید کرد که سازمان بهشت زهرا تعطیلی ندارد و روزانه حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر مراجعه کننده دارد.

به گفته مدیر عامل سازمان بهشت‌ زهرا (س)، در پنجشنبه و جمعه آخر سال ۳ الی ۵ میلیون نفر به بهشت زهرا (س) آمدند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر ترافیکی برای جلوگیری از بروز ترافیک در مسیرهای بهشت زهرا (س) تاکید کرد خوشبختانه امسال در پی موافقت پلیس برای باز شدن درهای بهشت زهرا (س) به مدت ۴۸ ساعت، شاهد کاهش ترافیک بودیم.

خال با بیان این که در یک سال اخیر ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) نوسازی شد، گفت: همچنین قدرت و توانایی سازمان بهشت زهرا در بحران افزایش داده شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان همچنین به ترویج نگاه فرهنگی در بهشت زهرا (س) اشاره و همچنین تاکید کرد: کانون تطهیرکنندگان داوطلب ایجاد شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین