|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
مشکل اصلی که در حال‌ حاضر با آن مواجه هستیم، خانه‌های مردم است که مدت‌ها در آب بوده‌اند و باید فکر اساسی برای آنها شود. چرا که با گرمی هوا رطوبت خشک شده و طردی ساختمان نگرانی‌هایی از ریزش آن ایجاد خواهد کرد.
 نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که آب از سطح شهرهای سیل زده گلستان خارج شده است نیاز است بازرسان از سازمان نظام مهندسی یا بنیاد مسکن مقاومت ساختمان‌ها را بررسی کنند.

شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت شهرستان‌های سیل زده آق قلا و گمیشان اظهار کرد: در حال‌ حاضر روان آب ها از بین رفته است و تنها در برخی از بخش‌ها تجمع آب مشاهده می‌شود که باید با پمپ خارج شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل اصلی که در حال‌ حاضر با آن مواجه هستیم، خانه‌های مردم است که مدت‌ها در آب بوده‌اند و باید فکر اساسی برای آنها شود. چرا که با گرمی هوا رطوبت خشک شده و طردی ساختمان نگرانی‌هایی از ریزش آن ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: قطعا از سازمان نظام مهندسی و بنیاد مسکن باید نیروهایی برای بررسی ساختمان‌ها به محل آمده تا خدای نکرده خانه‌ها بر سر مردم خراب نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: به طور کلی سیل بالای سه هزار میلیارد تومان به ابنیه، راه‌ها، ساختمان‌ها و بخش کشاورزی استان آسیب وارد کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین